«لاله‌های روشن» یادواره‌ای برای ۵۰۰۰ دانش‌آموز شهید خراسان

مراسم یادواره ۵۰۰۰ دانش‌آموز شهید خراسان رضوی با نام «لاله های روشن» با هدف ترویج فرهنگ شهادت بین دانش آموزان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مجید شعرباف تبریزی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در مراسم «لاله های روشن» که صبح امروز یکشنبه(۱۵ مهرماه) در دبیرستان شاهد حکمت برگزار شد، اظهار کرد: امروز مهمان مدرسه شاهد حکمت هستیم و این مراسم آغاز یادواره ۵۰۰۰ دانش‌آموز شهید خراسان رضوی است و انشالله همین مسیر را در تک تک مدارس شاهد استان که تعداد قابل توجهی شهدای دانش‌آموز دارند ادامه خواهیم داد.

«لاله‌های روشن» یادواره‌ای برای ۵۰۰۰ دانش‌آموز شهید خراسان

وی با بیان اینکه خانواده‌هایی که اینجا حضور دارند عزیزتر از جان خود را تقدیم کردند افزود: جنگ به اتمام نرسیده و مسیر جهاد ادامه دارد، با همت گام دومی‌ها و بعد گام سومی‌ها پرچم برافراشته‌تر خواهد شد. این مسیر را ادامه خواهیم داد و به یمن شهدا و شهدای دانش‌آموز که قد و قدمتی نداشتند، اما کاری کارستان کردند، ثابت قدم خواهیم بود.

شعرباف تبریزی با بیان اینکه امروز کتاب «مدرسه شهدای حکمت» و آثار هنری تمثال شهدا رونمایی خواهد شد ادامه داد: ما در این کنگره برنامه‌های ویژه‌ای داریم، که نشر کتاب یکی از آن برنامه هاست. در همین راستا نیز کتاب خاطرات و سیره شهدای دانش‌آموز آماده شده است.

«لاله‌های روشن» یادواره‌ای برای ۵۰۰۰ دانش‌آموز شهید خراسان

بیداری، دبیر اجرایی این یادواره نیز در این مراسم با بیان اینکه یادواره «لاله های روشن» با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان برگزار شده افزود: ادبیات شهادت همان ادبیات مقاومت دانش آمزان غزه و لبنان است که این ادبیات را در بین دانش آموزان ایران طنین انداز خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت دانش آموزان مشهدی از محور مقاومت تصریح کرد: دانش آموزان مشهدی امروز یکپارچه حمایت خود را از مردم غزه و لبنان اعلام کردند.

«لاله‌های روشن» یادواره‌ای برای ۵۰۰۰ دانش‌آموز شهید خراسان

بیداری با تاکید بر اینکه این صدای تمام دانش آموزان ایرانی می باشد ادامه داد: دانش آموزان مشهدی امروز، در کنار همه دانش آموزان ونوجوانان و کودکان جبهه مقاومت ایستاده اند و تا آخر نیز پای این اعتقاد خود خواهند ماند.

کد خبر 1784561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha