یمن تا نابودی صهیونیسم پای کار مقاومت می‌ماند

 سفیر جمهوری یمن در ایران گفت: ملت یمن در فضای مجازی روایتگری صحیحی برای مقاومت دارند. حمایت‌های مالی یمن هم هرچند ناچیز اما توقف نمی‌یابد و این امر اثر معنوی بزرگی برای فلسطینی ها دارد. هدف نهایی ما این است که در برابر ظلم‌های رژیم متوقف نشویم و در مقابل ما فرصتی وجود دارد که رژیم صهیونی را کامل از بین ببریم یا انقدر به تضعیف برسانیم که موجودیتی نداشته باشد.

دکتر ابراهیم محمد الدیلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: وحدت رویه سبب می‌شود که راه و مسیری برای رعب و وحشت رژیم صهیونی ایجاد شود. هربخشی یک وظیفه‌ای دارد و همه آنها با هم باعث شکست دشمن می‌شوند.

وی افزود: یمن فقط در بخش نظامی از فلسطین و طوفان‌الاقصی حمایت نکرد بلکه به جمع آوری کمک‌های مردمی و تحریم محصولات آمریکایی و اسرائیلی پرداخت و کشور یمن تنها کشوری بود که این محصولات را تحریم کرد. تظاهرات هفتگی میلیون‌ها نفر در اعتراض به اقدامات رژیم صهیونی بخش دیگری از این وظیفه بود.

یمن در فضای مجازی روایتگری صحیحی برای مقاومت دارند

 سفیر جمهوری یمن در ایران تصریح کرد: ملت یمن در فضای مجازی روایتگری صحیحی برای مقاومت دارند. حمایت‌های مالی یمن هم هرچند ناچیز اما توقف نمی‌یابد و این امر اثر معنوی بزرگی برای فلسطینی ها دارد. در کنار آن ارتش یمن و نیروهای مسلح یمن راه جدیدی را شروع کردند و نیروهای آموزش دیده را به ۵ هزار نفر رساندند و همه این موارد سبب شد که اتحاد و همبستگی بین مردم کشور یمن در حمایت از فلسطین بیشتر شود و در نتیجه، آینده قطعا درخشان تر خواهد شد.

وی افزود: شهادت فرماندهان و بزرگان ما موجب افزایش ثبات ما در این مسیر می‌شود. ما تنها با پیکر و جسم شهید سید حسن نصرالله خداحافظی کردیم اما مسیر فکری و جهادی ایشان همیشه همراه ما خواهد ماند. ما اصحاب تجربه در میدان مقاومت هستیم و هنگامی که یک فرمانده ما شهید شود بازهم بر این مسیر می‌مانیم و ادامه می‌دهیم. در حقیقت فرماندهان مقاومت وقتی به شهادت می‌رسند، میراثی که می‌گذارند این است که میلیون‌ها نفر به تفکر و فرهنگ جهاد ایمان می‌آورند و این چیزی است که دشمن حتی نمی‌تواند تحلیل کند چرا که دشمن ما احمق و نادان است.

مسیر شخصی و انقلابی سید عبدالملک حوثی دشمنی با آمریکاست

محمد الدیلمی بیان کرد: برای ما روشن است آنچه که بعد شهادت سید حسن نصرالله باقی می‌ماند، تقویت جبهه مقاومت و افزایش توان و اثربخشی آن است. اگر هدف سید حسن نصرالله قبل از شهادت متوقف کردن رژیم صهیونیستی و رفع حصار غزه بود اما اکنون بعد از شهادتشان هدفشان بالاتر است و آن نابودی و محو کردن این رژیم است و این همان چیزی است که رهبر انقلاب دیروز در نماز به آن اشاره کردند و مهر تایید این موضوع همان وعده صادق ۲ است که جمهوری اسلامی آن را به مرحله تائید رساند.

وی خاطرنشان کرد: مسیر شخصی و انقلابی سید عبدالملک حوثی نشان دهنده عدوان و دشمنی با آمریکاست. هدف ایشان و نحوه حرکت و شکل‌گیری فعالیت‌های ایشان بر اساس دشمنی با آمریکاست اما یمن در مقابل این مسیر مهم به تنهایی نمی‌تواند حرکت کند برای همین از همه کشورها دعوت می‌کند با اتحاد و همدلی این مسیر را به پیروزی برسانند.

 سفیر جمهوری یمن در ایران ادامه داد: دشمن صهیونی در حال طی کردن بدترین حال خودش چه در زمینه سیاست داخلی و چه در زمینه سیاست خارجی است. محور مقاومت با طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی را وارد یک عملیات قوی کرد و سبب شکست کامل هیمنه رژیم صهیونیستی علی رغم همه توحش و جنایاتی که انجام می‌دهد، شده است.  

نبرد باید تا نابودی اسرائیل ادامه پیدا کند

وی گفت: محور مقاومت رژیم صهیونی را وارد جنگی کرد که آنها را به هلاکت برساند اما در ماه‌های اخیر دشمن می‌خواست محور مقاومت را از پای درآورد. متاسفانه دشمن توانست به اهداف سریع و کوتاهی برسد که پایان آن شهادت سید حسن نصرالله بودو اهمیت عملیات وعده صادق ۲ نشان می‌دهد که  ایران، دشمن را از اهدافی که داشتند متوقف کرد، اما ما نباید در این مرحله متوقف شویم و به این عملیات اکتفا کنیم. و این بر ما واجب است که در همه ساحات به اهداف سریع تر برسیم.  

 سفیر جمهوری یمن در ایران تاکید کرد: مجاهدان لبنان وارد درگیری های شدید با رژیم صهیونی در جبهه‌های شمال شدند و سبب شدند که آنها نتوانند وارد مرزها شوند. باید به عملیات کتائب القسام اشاره کنیم که موجب هلاکت ۱۴ فرمانده رژیم صهیونیستی شد و این باعث ایجاد و رعب و وحشت شد. هدف نهایی ما این است که در برابر ظلم‌های رژیم متوقف نشویم و در مقابل ما فرصتی وجود دارد که رژیم صهیونی را کامل از بین ببریم یا انقدر به تضعیف برسانیم که موجودیتی نداشته باشد.

محور مقاومت نمونه ای برای وحدت اسلامی است

وی افزود: محور مقاومت در لبنان، ایران، عراق، سوریه و فلسطین و یمن ایجاد شده است که باقی بماند و ادامه پیدا کند و مجالی برای توقف نیست. محور مقاومت نمونه ای برای وحدت اسلامی است و ما امت اسلامی را به وحدت و عزیز شمردن این وحدت و همبستگی دعوت می‌کنیم.

محمد الدیلمی عنوان کرد: بر همگان روشن است که ما افراد اصحاب و مسئول خط مقاومت هستیم و بقیه کشورها حرکتی ندارند و نباید از آنها انتظار خاصی داشت. میدان جنگ امروز برای رویارویی مومنان و یهودیان، غرب و کفار است و بقیه کشورها نظاره گر هستند و ما هستیم که میدان دار هستیم. امام موسی صدر می‌گوید قدس را هیچکس آزاد نخواهد کرد الا شرافتمندان و بزرگان و امروز افتخار آزادسازی قدس در دستان بزرگان و شرافتمندان است.

کد خبر 1784573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha