هنر رسانه‌‎ای تاثیر گذار است که کار آمدی مضاعفی دارد

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه هنر  رسانه‌ای تاثیرگذار است، گفت: هنرمندان رسالت‌شان این است که توانایی خود را در مسیر هدایت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمی سید احمدرضا شاهرخی، در محفل شعر استانی با محوریت جهاد واژه‌ها اظهارداشت: شعر و شعرا، بعد ازانقلاب اسلامی برمحتوایی و هم به جهت کمیت رشد داشته است.

نماینده‌ولی فقیه در لرستان افزود: شعرای امروز در اشعارشان مفاهیم ارزشمندی بود ‌بر مدار ارزش ها، اخلاق و توجه به مسائل منطقه جهان توجه شده بود.

وی ادامه داد: ترغیب به جهاد و تجلیل از فرزندان ملت که عم مزین به علم و ایمان هستند، وطن دوستی ایران دوستی و توجه به کودکان محروم غزه، ازمفاهیم اشعار شاعران لرستان بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: سرزنش ظلم و ظالمان و تجلیل از وعده صادق و پیوند بین فرعون پیشین و فرعون زمان، امید دادن و استقرار به جهادمقاومت از مفاهیم با ارزش این اشعار بود.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهارکرد: باید این گونه مراسم را در بین نسل جوان و نوجوان، در مدارس علمیه و طلاب برای گسترش این مفاهیم  برگزارشود.

وی ادامه داد: برخی از مومنان با خداوند پیمان می بینند و پای پیمان خود تا شهادت صادق می مانند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در مخلوقات خداوند از خورشید و ماه تا ریز ترین موجودات عالم حکمتی است که از نشانه های خداوند است.

هنر رسانه‌‎ای تاثیر گذار است که کار آمدی مضاعفی دارد

امام جمعه خرم‌آباد افزود: اینکه ما می توانیم مفاهیم ذهنی و تصورات خود را در قالب سخن به دیگران انتقال دهیم از شگفتی های خلقت است و شعرقسمتی از این بیان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: اینکه انسان بتواند مفهومی را به گونه‌ای بیان کند که در او زیبایی است، بر اهمیت آن مفهوم می افزاید وهنرمندان است که هرکسی این هنر و استعداد را ندارد.

هنر رسانه‌‎ای تاثیر گذار است که کار آمدی مضاعفی دارد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار کرد: ابزار هنر رسانه ای تاثیر گذار است که کار آمدی مضاعفی دارد.

وی به رسالت هنرمندان اشاره و خاطرنشان کرد: هنرمندان رسالتشان این است که توانایی خود را در مسیر هدایت قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: هنر متعالی شاعران، نویسندگان و سخنوران بستر ترویج معروفات در جامعه است.

هنر رسانه‌‎ای تاثیر گذار است که کار آمدی مضاعفی دارد

کد خبر 1784625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha