پیشگامی «کانون ولایت» در لبیک به فرمان رهبری

پس از شهادت شیرمردان جبهه مقاومت هر لحظه و هرجا گوش به فرمان دستور جهادی از سوی مقام معظم رهبری بودیم، منتظر بودیم تا امر بفرماید و لبیک کنان اطاعت امر کنیم تا اینکه فرمودند«بر همه مسلمانان فرض است که با همه امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند» و باز مثل همیشه مساجد به پا خاستند...  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان_ نوشین کریمی

با شهادت شیرمردان جبهه مقاومت به خصوص شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله ورق برای صبوری بیش از حد ما شکسته شد و هر لحظه و هر جا گوش به فرمان دستور جهادی از سوی مقام معظم رهبری بودیم، منتظر بودیم تا امر بفرماید و لبیک کنان اطاعت امر کنیم.  
چراکه نصرالله، در تمام ثلث قرنی که رهبری حزب الله را بر عهده داشت، دم به دم با مرگ زیست و هرگز از آن نترسید و در همین راه، برای آنچه که قرآن و اسلام وعده داده اند ایستاد و مقاومت را معنا بخشید.  
نه تنها از ملتش و فرزندانش و جان خودش گذشت بلکه جان های خفته دیگری را بیدار کرد ... 
شاید واقعا در زیر خرابه های شهرهای موشک باران شده لبنان و غزه و در کنار سوز دل مردم دل شکسته و داغدار آنجا نمی توانستیم برویم و کنارشان باشیم، شاید حتی باری اضافی و مسئولیت دار برای آنان بودیم که رهبر عزیزتر از جانمان در حکم جهادی که پس از «نصرالله»  صادر کرد فرمودند: «بر همه مسلمانان فرض است که با همه امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند». 
و این ایستادن با همه امکانات یعنی بسیج همگانی برای برپایی یک پویش به نام «نصر مقاومت» که مانند همیشه مساجد پیش قدم شدند و به پاخواستند.  

پیشگامی «کانون ولایت» در لبیک به فرمان رهبری

حجت الاسلام رضا حاجتی_ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای پویش مردمی حمایت از مظلومان لبنان خبر داد و گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، در راستای عمل به حکم قطعی و شرعی رهبر معظم انقلاب در خصوص وجوب حمایت از مردم لبنان و حزب الله سرافراز در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی، اقدام به جمع آوری حمایت های مردمی کرده است.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به شماره کارت: ۰۸۳۳-۵۹۷۲-۱۰۱۲-۵۸۹۲ شماره حساب: ۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ و شماره شبا : ir۷۱۰۱۵۰۰۰۰۰۰۰۵۶۱۸۲۲۲۲۲۲۱۲ به نام ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت ارسال کنند افزود: مردم مومن و ولایتمدار همچنین می توانند کمک های غیرنقدی را به مساجد منتخب سراسر کشور تحویل دهند.

حاجتی ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، در بیعتی دوباره با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: یهود قوم نفرین شده خداوند است و روزبروز نیز با جنایاتی که مرتکب شده خشم ملت های آزادی خواه عالم را برانگیخته است.  

وی ادامه داد: خون شهدای مظلوم غزه و لبنان و فلسطین و... گریبان این رژیم منحوس را خواهد گرفت و قدرت دفاعی و نظامی ایران نیز در دفاع از ملت ایران همیشه آماده است.  

حاجتی در ادامه از برگزاری مراسم سوگواری و بزرگداشت و نیز توزیع پوستر سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل شهید حزب الله لبنان توسط مدیران کانون ها خبر داد و گفت: راه مقاومت با بچه های مسجد و انقلابی ادامه خواهد داشت و پیروزی با جبهه حق است.

وی تصریح کرد: جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در پویش سراسری #نصر_مقاومت می توان با مرکز ارتباطات مردمی مسجد ۸۹۴۰-۰۲۱ تماس داشته باشید.  

پیشگامی «کانون ولایت» در لبیک به فرمان رهبری


محسن نویدی_ مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت لنگرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص اجرای پویش سراسری نصر مقاومت با اشاره به اینکه ما هر هفته طرح سه شنبه های مهدوی را با محوریت خانواده از سوی کانون فرهنگی هنری خود در داخل مسجد برگزار می کنیم، افزود: این هفته مصادف شد با شهادت شهید حسن نصرالله_ دبیرکل مقاومت لبنان و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر چه توان دارید به لبنان کمک کنید.

وی با بیان اینکه ما هم تصمیم گرفتیم در این روز مبالغی را جهت کمک به جبهه مقاومت جمع آوری کنیم اظهار کرد: توسط خیرین مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این روز جمع شد.

نویدی با اشاره به اینکه از این مبلغ، پنج میلیون تومان برای غزه و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم برای لبنان واریز کردیم، گفت: این کمک ها مستقیم به حساب اعلام شده از سوی جمعیت هلال احمر واریز شدند.

وی در ادامه در خصوص دیگر برنامه های انجام شده جهت موفقیت جبهه مقاومت اظهار کرد: یک برنامه ختم قرآن برای شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله برگزار کردیم که این پویش از روز شهادت سید مقاومت به مدت سه روز اعلام شد و روز سوم، مراسم بزرگداشت باشکوهی با حضور اعضای مسجد و کانون و اهالی محل با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

نویدی تصریح کرد: در این مراسم بیانیه‌ای از سوی اعضای نوجوان ما در راستای لبیک به فرمان و حکم جهاد حضرت آقا قرائت شد و جهت یادبود به چند تن از نوجوانان هدایایی با تمثال شهدای مقاومت اهدا شد.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری ولایت روستای ملاط شهرستان لنگرود از سال ۷۶ افتتاح شده است گفت: بچه های مسجد پیروان حقیقی ولایت هستند که گوش به فرمان رهبری تا پای جان برای رساندن پرچم اسلام به منجی آخر الزمان (عج) میکوشند.

پیشگامی «کانون ولایت» در لبیک به فرمان رهبری

پیشگامی «کانون ولایت» در لبیک به فرمان رهبری

کد خبر 1784633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha