آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «فردخت» در چهارمحال و بختیاری

سردار فضلی بابیان اینکه ۳۰ مهرماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی «فردخت» تعیین شده است گفت: جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان «فردخت» در موضوعات فرهنگی هنری و دانش‌بنیان به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

سردار علی افضلی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان «فردخت» در موضوعات فرهنگی هنری و دانش‌بنیان به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری آخرین‌مهلت ارسال آثار را تا پایان مهرماه جاری عنوان کرد و گفت: داوری از ابتدا تا نیمه آبان انجام می‌شود و نمایشگاهی از آثار و طرح‌های رسیده و برگزیده در هفته بسیج برگزار و منتخبان به جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

وی ابراز کرد: اثر دوخت شده، طراحی و تحقیق و پژوهش از محورهای اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان «فردخت» است و مخاطبین جشنواره، ویژندها و تولیدی‌ها، آزاد دانشجویی و دانش‌آموزی هستند که در ۲ بخش مانتو اجتماع و پژوهش اجرا می‌شود.

سردار فضلی، مشاوره تخصصی رایگان، برگزاری کارگاه‌های حضوری و مجازی، اعطای مدرک معتبر و معرفی به پنجمین دوره ملی جشنواره‌ فَردُخت را از مزایای اولین جشنواره فرهنگی هنری و دانش‌بنیان «فردخت» عنوان کرد.

خاطرنشان می‌شود: از نفرات اول تا سوم هر بخش این جشنواره با جوایز نفیس تا سقف ۷۰ میلیون ریال تجلیل می‌شود.

کد خبر 1784680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha