تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان گلستان در سومین جشن مهر سینمای ایران

به مناسبت سومین جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان، از اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان سینمایی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سومین جشن مهر سینمای استان گلستان شب گذشته با حضور مسئولان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر، پیشکسوتان عرصه سینما و محمد صادقی، هنرمند عرصه سینما و تلویزیون در پردیس سینمایی کاپری آغاز و در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف سینمایی تجلیل شد.

محمد صادقی، بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم گفت: مردم گلستان و گرگان هنرمند پرور، مهربان و با سخاوت هستند.

وی از آشنایی ۲۰ ساله اش با مردم این منطقه گفت و ادامه داد: با کمک مسئولان دوره آموزشی در این استان برگزار خواهد شد تا با استفاده از ظرفیت بومی تولید فیلم انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز در این مراسم گفت: به منظور بهره مندی جوانان باید پاتوق هایی برای کسب و ضبط و ثبت تجربیات پیشکسوتان تشکیل شود.

الهام متین افزود: در حال حاضر سینما سیار در تمام شهرهای استان فعال است و به نمایش فیلم می پردازد.

در این مراسم در بخش کارگردانی از مرتضی فرشباف، محمدرضا کیوانفر و شهرام علی شریفی، در بخش فیلمنامه از یوسف شفیق و  احسان رجبلو، در بخش تصویر از میلاد اکبرنژاد، در بخش صدا از افشین اشراقی، در بخش تدوین از حجت محمدزاده، در بخش بازیگری از احمدرضا اسعدی، محمدحسن رستمانی و حوره میر محمدی، در بخش مدرس و مولف از محمدرضا کیوانفر، در بخش سینمادار از سید محمدجواد حسینی و هنرمند پیشکسوت استانی از حسینعلی قربانی افخمی و حسن رحیمی تجلیل شد.

در ادامه این مراسم در بخش مدیران استانی حامی سینما از دکتر محمد نصیری، در بخش هنرمند ایثارگر از داوود عامری، در بخش پشتیبانی فنی سینمایی و سمعی و بصری از مهدی صاحبدل و علیرضا مقدم، در بخش موسسات و آموزشگاه های سینمایی از موسی پایین محلی و مهدی رضویان، در بخش فعالان توسعه زیرساخت از خلیل فرشباف و علی اکبر زارع، در بخش برگزیدگان رویدادها و جشنواره ها از جعفر صادقی(سینما) و محسن کابلی(عکاسی) و در بخش حامی و بانی ساخت سینما از  سیدمحمدعلی طاهری و کبری واضع مبارکی تجلیل شد.

در این مراسم از محمد صادقی بازیگر نام آشنای کشور نیز تجلیل شد.

در این مراسم مسعود امامی، پیشکسوت عرصه فیلم برداری، عکاسی، تدریس که سال ها مدیریت انجمن سینمای جوانان دفتر گرگان را بر عهده داشت به عنوان هنرمند منتخب جشن مهر سینمای ایران در گلستان معرفی شد.

کد خبر 1784795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha