اجرای پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌ شهید حاج قاسم سلیمانی

مهاجری از اجرای پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌ شهید حاج قاسم سلیمانی با راه اندازی موکب کمک به جبهه مقاومت خبرداد.

مهدی مهاجری درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛ با اشاره به راه اندازی موکب کمک به جبه مقاومت در محوطه بیرونی مسجدابوالفضل (ع) شاهرود گفت: در راستای اطاعت از حکم رهبر معظم انقلاب در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت حمایت از مردم لبنان و حزب‌الله در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی و راه اندازی پویش مردمی «نصر مقاومت» به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، موکب کمک به جبهه مقاومت در محوطه بیرونی مسجدابوالفضل (ع) راه اندازی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه  در این موکب جمع‌آوری حمایت‌های مردمی در دو بخش نقدی و غیرنقدی انجام می شود گفت: با توجه به شرایط بسیار سخت لبنان و غزه بسیار، ارسال کمک های مادی و معنوی به مردم مظلوم آن منطقه ضروری است.

وی با تاکید بر همبستگی کشورهای اسلامی در جهت کمک به لبنان و فلسطین گفت: کشورهای اسلامی باید سازمان ملل، شورای امنیت و رابطه با غرب و اسرائیل را تحریم کنند و به لبنان و فلسطین کمک کنند.

به گفته مهاجری امروز در شرایط حساسی قرار دادیم و این امر اقتضا می‌کند تا جهاد تبیین انجام شود تا جنایات وارده دشمنان روشنگری و تبیین شود.

اجرای پویش مردمی «نصر مقاومت» در کانون‌ شهید حاج قاسم سلیمانی

کد خبر 1784806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha