راه‌اندازی اندیشکده‌ راهبردی رسانه‌ای محور مقاومت در شیراز

رضایی گفت: با هدف ایجاد بستری مناسب برای مطالعات عمیق‌تر در حوزه مقاومت و تبیین دستاوردهای شهدا، اندیشکده مرکز مطالعات شهدای محور مقاومت در شیراز راه‌اندازی شد.

هادی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای محور مقاومت با حضور فعالان رسانه‌ای و شخصیت‌های برجسته این حوزه در شیراز، گفت: این اجلاسیه که در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی برگزار شد، با هدف تقویت رسانه‌ای جبهه مقاومت و ایجاد هم‌افزایی بین فعالان رسانه‌ای این حوزه در داخل و خارج از کشور برگزار شده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری عملیات طوفان الاقصی بر معادلات منطقه‌ای، بر اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین این حماسه و تقویت جبهه مقاومت تاکید کرد. وی با بیان اینکه هر گوشه از غزه در روزهای جنگ به کربلایی کوچک تبدیل شد، بر ضرورت حمایت رسانه‌ای از محوز مقاومت تاکید کرد و افزود: ما نباید نظاره گر این عاشورا باشیم و در راستای این حماسه عظیم باید اقدام کرده و خالی از اجر این عملیات نمانیم. بدین منظور به برکت دومین کنگره ملی شهدای فارس این بستر ایجاد شد که نخستین اجلاسیه شهدا و رسانه های محور مقاومت را برگزار کنیم.

رئیس بسیج رسانه فارس با اشاره به اهداف برگزاری این اجلاسیه گفت: یکی از اهداف اصلی این اجلاسیه، گرد هم آوردن همه کسانی است که در حوزه محور مقاومت تلاش می‌کنند تا درراستای تقویت رسانه‌ای محور مقاومت قدمی بردارند.

رضایی گفت: این همکاری، چه در داخل و چه خارج از کشور، عزم ما را بیشتر می‌کند تا با مشت‌های گره‌کرده، سال دوم طوفان الاقصی را به جشن پیروزی بر دشمنان مبدل سازیم.

وی با اشاره به اینکه برای استمرار این حرکت و تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه مقاومت، تصمیم بر آن شد که اندیشکده مرکز مطالعات شهدای محور مقاومت ایجاد شود، گفت: این اندیشکده با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به عنوان یک بازوی قدرتمند در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های مقاومت فعالیت خواهد کرد.

رئیس بسیج رسانه استان فارس با اشاره به اینکه شیراز در این اجلاسیه میزبان ۱۵۰ خبرنگار حوزه محور مقاومت از سایر کشورهاست، گفت: این مهم نشان از اهمیت این رویداد در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی دارد.

رضایی با اشاره به اینکه مقاومت و این گفتمان تنها منحصر به شیعیان نیست، گفت: امروز بیخ گوش استکبار جهانی مردم علیه ظلم جبهه گرفته اند و یک بستر باید ایجاد شود تا اتفاق نهایی بیفتد و آرمانی که دل در گرو آن داریم در بیت المقدس رخ دهد.

کد خبر 1784920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha