برگزاری جشن قرآن توسط موسسه قرآنی تمدن در سنندج

عباسی گفت: جشن قرآن کریم در سنندج برگزار شد و کودکان آغاز آموختن روخوانی آیات قرآن کریم را جشن گرفتند.

فرهنگ عباسی مدیر موسسه قرآنی تمدن در سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: جشن قرآن کریم توسط این موسسه با حضور کودکان عضو موسسه تمدن برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشن در راستای آغاز کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان این موسسه قرآنی برگزار شد و کودکان قرآن آموز در کلاس های قرآنی این موسسه روخوانی و حفظ آیات قرآن کریم را می آموزند.

مدیر موسسه قرآنی تمدن در سنندج زمان برگزاری کلاس های یاد شده را تا پایان سالتحصیلی مدارس دانست و گفت: برای آموزش بهتر دانش آموزان این دوره ها در سطح مدرسه نیز اجرا می شود.

عباسی با اشاره به اینکه در کنار آموزش آیات قرآن کریم به کودکان زمینه آموزش احکام نیز فراهم می شود، گفت: هر هفته سه روز این دوره های آموزشی برگزار و استمرار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در ایام تابستان نیز موسسه قرآنی تمدن شهر سنندج با برگزاری کلاس های آموزش روخوانی قرآن کریم ویژه کودکان توانست زمینه آشنایی و انس قرآن کریم را برای کودکان علاقمند به یادگیری کلام الهی فراهم کند.

عباسی اضافه کرد: این موسسه قرآنی در طول سال با برگزاری کلاس های قرآن کریم به ویژه در رشته حفظ آیات قرآن کریم زمینه آموزش همه اقشار مردم را فراهم می آورد.

برگزاری جشن قرآن توسط موسسه قرآنی تمدن در سنندج

برگزاری جشن قرآن توسط موسسه قرآنی تمدن در سنندج

کد خبر 1785712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha