دو خبر جدید از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در هفته آینده دو نشست علمی تحلیلی را با سخنرانی تنی چند از اندیشمندان در شعبه قم برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان: هفته آینده و طی روزهای شنبه ۲۸ و یکشنبه ۲۹ مهرماه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی میزبان برگزاری دو نشست علمی تحلیلی با حضور تنی چند از پژوهشگران خواهد بود.

بر پایه این گزارش: نشست اول روز شنبه و تحت عنوان «بررسی ابداعات مفهومی ابن خلدون (درنگی روش شناسانه)» ساعت ۱۵ با سخنرانی «سید علیرضا عالمی»، «حسین رمضانی»، «سیدحسین فخر زارع» در شهر مقدس قم، خیابان پانزده خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود؛ همچنین به صورت مجازی و تحت نرم افزار اسکای‌روم از طریق این لینک قابل دسترسی است.

دو خبر جدید از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

همچنین سومین نشست از سلسله نشست‌های گفتمان مقاومت با موضوع «تحلیل مقاومت از منظر حقوق بین‌الملل» نیز به همت گروه فقه و حقوق با همکاری اداره تعاملات علمی و بین‌المللی این پژوهشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در این نشست علمی که روز یکشنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۳:۳۰ در سالن جلسات شعبه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود؛ «غلامعلی قاسمی» دانشیار گروه حقوق بین الملل دانشگاه قم به عنوان ارائه دهنده حضور خواهد داشت.

دو خبر جدید از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

کد خبر 1785943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha