واکنش «اسحاق هرتزوگ» به سخنان کوبنده معاون دبیرکل حزب الله لبنان

اسحاق هرتزوگ به سخنان شیخ نعیم قاسم واکنش نشان داد وگفت: نوبت او نیز خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النشره، سخنرانی محکم و آتشین شیخ نعیم قاسم،  معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان وحشت صهیونیست‌ها را برانگیخت.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به دنبال شنیدن سخنان شیخ نعیم قاسم او را تهدید به مرگ کرد و گفت: او مثل اسلاف خود که پیش از او بودند، مرتکب اشتباه شده است.

وی در بازدید از سربازانی که در حمله حزب الله به حیفا مجروح شدند، با اشاره به اینکه نوبت او نیز خواهد رسید، گفت: شیخ نعیم قاسم نه تنها اشتباه می کند، بلکه معتقدم روز او نیز فرا خواهد رسید.

وی گفت: شیخ نعیم قاسم  تلاش می‌کند جهان فراموش کنند که حزب الله و دوستانش چگونه باعث وقایع در لبنان شدند!

شیخ نعیم قاسم در سخنان روز گذشته خود از اسرائیل به‌عنوان خطر واقعی برای منطقه و جهان یاد کرد و گفت: قبل از اینکه بپرسید چرا طوفان الاقصی رخ داد، بپرسید چرا اشغال رخ داده است.

وی خطاب به شهید سیدحسن نصرالله گفت: ما مسیر مقاومت را رها نمی‌کنیم و ایمان داریم دشمنانت از سایه شما می‌ترسند و ما دشمن صهیونیستی را شکست خواهیم داد و ریشه آنها را  از خاک و سرزمین خود لبنان خشک می‌کنیم.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما با خطر خاورمیانه جدید به شیوه آمریکایی صهیونیستی رو به روهستیم و لبنان در معرض پروژه توسعه‌طلبانه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی در ادامه تاکید کرد که امکان جدا کردن جبهه لبنان از فلسطین وجود ندارد و پشتیبانی ما از فلسطین، پشتیبانی از حق است، زیرا فلسطینیان صاحب حق هستند.

وی با تاکید بر حمایت از فلسطینیان گفت: ما از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنیم تا خطر را از آنها دور کنیم و مانع توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی شویم.

کد خبر 1785944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha