شیخ نعیم قاسم: عملیات «طوفان الاقصی» سرآغاز تغییر در خاورمیانه بود

شیخ نعیم قاسم در دومین سخنرانی خود بعد از شهادت سید حسن نصرالله تاکید کرد که طوفان الاقصی سرآغاز تغییر خارومیانه بود. ما فرزندان سرور و سالار شهیدان محور مقاومت «سید حسن نصرالله» هستیم و هرگز از دشمن نمی‌ترسیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دومین سخنرانی خود بعد از شهادت سید حسن نصرالله به مناسبت سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» گفت: دشمن رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای غربی تلاش می‌کنند  به ما فشار بیاورند تا ما را مرعوب کنند، اما ما نمی ترسیم و نخواهیم ترسید. ما فرزندان سرور و سالار شهیدان محور مقاومت «سید حسن نصرالله»  هستیم.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی اتفاقی منحصربفرد و استثنایی و سرآغاز تغییر خاورمیانه بود.

شیخ نعیم قاسم گفت: هدف اشغالگران پایان دادن به مقاومت و نابودی کامل مردم فلسطین و ناتوان ساختن مقاومت از احقاق حقوقشان بود، اما مقاومت در غزه رمز پایداری است و ملت فلسطین شکست نخواهد خورد.

وی تاکید کرد: هدف جبهه پشتیبانی، کمک و تسکین درد غزه و دفاع از لبنان و مردم آن است و نتانیاهو بارها اعلام کرده است که خواهان یک خاورمیانه جدید است، اما جببخ لبنان طی ۱۱ ماه جنگید و  ده‌ها هزار شهرک‌نشین از شهرک‌هایشان در این جنگ آواره شدند و این جنگ بر اراده ما و تصمیماتمان در مقابل دشمن صهیونیستی  تأثیری نداشته و نخواهد داشت.

شیخ نعیم قاسم گفت: ایران مصمم است هر طوری که صلاح بداند در کنار این مقاومت باشد.

وی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه هر چه جنگ ادامه پیدا کند، اوضاع اسرائیل بدتر می‌شود، گفت: تلاش‌های شما شکست خورده است، فضای مقاومت منسجم است و ما شریف‌ترین مردم، بزرگ‌ترین مردم را داریم و اهل اراده و شجاعت هستیم.

وی گفت: ما ثابت قدم هستیم و انشاءالله پیروز خواهیم شد و شما با آوارگی‌تان بهایی مشابهی می‌پردازید که مقاومت پرداخته است.

شیخ قاسم تاکید کرد که حزب‌الله و جنبش امل و تمام فرقه‌های لبنان با هم متحد هستند و ما به رهبری برادر بزرگ‌ترمان «نبیه بری» اطمینان کامل داریم. ما از جنبش سیاسی تحت رهبری رئیس جمهورنبیه  بری در عنوان اصلی آن «آتش بس» حمایت می‌کنیم.

وی گفت: به شما مژده می‌دهم که فرماندهی، کنترل و مدیریت حزب الله و مقاومت دقیقاً و بر اساس آنچه به طور معمول در حزب الله انجام می‌شد،   سازماندهی شده است، ما بر ضربات دردناکی که بر ما وارد شده غلبه کرده‌ایم و  همه موقعیت ها با گزینه های جایگزین پر شده است و حزب الله با آمادگی کامل و با نظم و ترتیب کار می‌کند، دبیرکل جدید را با توجه به سازوکارهای سازمانی کامل خواهیم کرد و در زمان مناسب این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

شیخ قاسم افزود: تنها راه حل ما مقاومت و استواری است و این انتخاب ما برای پیروزی است.

وی افزود: نتانیاهو می گوید که شهرک نشینان شمال را برمی گرداند و ما به او می‌گوییم که چندین برابر آنها را آواره خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: رویارویی زمینی در جنوب آغاز شد و در این رویارویی دشمن پیشروی نکرد و او متحیر شد که چگونه نتوانسته کاری انجام دهد  و با درگیر شدن در میدان، ارتش «اسرائیل» متحمل خسارات سنگینی خواهد شد که ممکن است مقدمه ای برای پایان دادن به جنگ باشد.

کد خبر 1784891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha