تقویت علمی و تربیتی دانش‌آموزان با همراهی اولیا و عوامل مدرسه محقق می‌شود

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه نباید در پیگیری مشکلات و نیز حرکت در مسیر صحیح تربیتی دانش‌آموزان کوتاهی کنند و تقویت علمی و تربیتی دانش‌آموزان با همراهی اولیا و عوامل مدرسه محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، افشار کبیری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی، در همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، گفت: در راستای تربیت شهروند قانون‌مدار بایستی در اولویت کاری باشد.

وی افزود: اشتراک‌گذاری تجارب و دغدغه‌مندی برای کار در بستر مدرسه جزو اصول اصلی است و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه نباید در پیگیری مشکلات و نیز حرکت در مسیر صحیح تربیتی دانش‌آموزان کوتاهی کنند.

کبیری ادامه داد: بسترسازی برای ارتقای سطح تحصیلی دانش‌آموزان و جذب مشارکت عمومی برای تربیت فرزندان لازم است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: ظرفیت اولیا در ساخت مدرسه و نیز تقویت علمی و تربیتی دانش‌آموزان نیاز اصلی در مدارس است و نباید بین عوامل مدرسه و خانواده شکاف باشد و وظیفه اصلی انجمن اولیا و مربیان رفع این شکاف‌ها است.

وی بیان کرد: عدالت محوری با رعایت قوانین محقق می‌شود. مسئولیت پذیری و افزایش سطح اجتماعی دانش‌آموزان موضوع اصلی فعالیت است.

کد خبر 1785986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha