آران و بیدگل و کاشان، میزبان «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت»

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن از حضور «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت» در آستان مقدس محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل و علی بن محمدباقر(ع) مشهد اردهال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، محمدتقی میرزاجانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی در قالب «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت» در آستان مقدس محمدهلال بن علی(ع) در آران و بیدگل و علی بن محمدباقر(ع) در مشهد اردهال حضور خواهند یافت.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن افزود: این برنامه از سوی شورای عالی قرآن کریم و سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) و آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) برگزار می شود و جمعی از اساتید و فعالان قرآنی در این دو حرم مطهر حضور خواهند یافت.

میرزاجانی با بیان اینکه حرکت این کاروان روز پنجشنبه ٣ آبان ماه از تهران آغاز خواهد شد، افزود: در این سفر، یک محفل قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و یک محفل باشکوه هم بعد از نماز مغرب و عشا  در آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال اجرا خواهد شد.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن با اشاره به اسم این کاروان که «کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت» است گفت: این کاروان با نیت پیروزی محور مقاومت و شادی ارواح مطهر شهدای این جبهه طراحی شده و امیدواریم مورد رضای خداوند قرار گیرد.

میرزاجانی ادامه داد: مشابه این کاروان در سال گذشته هم با حضور یکصد استاد و قاری قرآن با حضور در شهر ساروق و حرم امام زادگان هفتاد و دو تن و شهر مقدس قم  انجام شد که بازخوردهای مثبت زیادی داشت.

وی ادامه داد:  شکل گیری چنین اجتماعاتی، هم توفیقی برای زیارت و کسب نورانیت اساتید و قاریان قرآنی، هم فرصتی برای محبت بین اهالی محترم قرآن فراهم است و هم شهرهای میزبان از برکت حضور جمع زیادی از نخبگان قرآنی کشور بهره مند می شود. 

کد خبر 1785988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha