کسب مقام دوم کشوری گیلان در اجرای برنامه های روستایی و عشایری

آرمان بابیان اینکه یک هزار و ۴۷۸ برنامه هفته تربیت بدنی و ورزش در گیلان برگزار می شود، گفت: گیلان مقام دوم برنامه های روستایی عشایری را در سراسر کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، جهانبخش آرمان، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر) در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به جایگاه و جانفشانی های شهدا اشاره و اظهار کرد: لحظه لحظه آرامش امروز کشور را مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم.


مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه از ۲۶ مهر ماه هفته تربیت بدنی و ورزش آغاز می شود گفت: بدین مناسبت یک هزار و ۴۷۸ ویژه برنامه این هفته در استان تدوین و اجرا می شود.


آرمان افزود: گلباران مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و اهداء خون همه هئیت های ورزشی و پیشکسوتان و تجلیل از مدال آوران اهم برنامه های این هفته شمرده می شود. ‌

وی اضافه کرد: گیلان ۲۸۶ مدال در بخش های مختلف ورزشی را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد و لذا از این حیث مقام سوم کشوری را از آن خود کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خاطر نشان کرد: گیلان استانی قهرمان پرور است و جوانان ورزشی این دیار مدال خوش رنگ به ارمغان آوردند.

آرمان به تجهیز خانه های ورزشی روستایی اشاره و اذعان کرد:حداقل وسایل و امکانات ورزشی برای این خانه ها تعریف شده است.

وی اضافه کرد: قهرمانان گیلان از دل همین روستاها رشد می کنند و به مقام های خوبی می رسند. ‌

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: ۷۴ مکان ورزشی در گیلان برای عموم رایگان شده است. ‌

آرمان با بیان اینکه برخی از مکان های ورزشی گیلان قابل استفاده نبود، ‌خاطر نشان کرد: طی ۲ سال گذشته ۳۸ پروژه ورزشی در گیلان افتتاح شده است.

وی اظهار کرد: نظام جامعه باشگاه داری در همه رشته ها باید ریل گذاری و به تصویب برسد. ‌

وی به ورزش همگانی اشاره کردو  افزود: ۷۰ درصد ورزش همگانی را بانوان گیلانی تشکیل داده اند. ‌

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: گیلان مقام دوم برنامه های روستایی عشایری را در سراسر کشور کسب کرده است.

کد خبر 1786026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha