۳ ماه نشاط برای بچه‌های مسجد بانه

خدایی گفت: ایام تابستان فرصتی مهیا کرد تا کنار هم بودن، یادگرفتن و نشاط دستاورد کانون فرهنگی هنری نساء شهرستان بانه باشد که برای بچه های مسجدی به ارمغان آورد.

آوات خدایی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نساء شهرستان بانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: فعالیت «مسجد، کانون نشاط» بچه‌های مسجدی عضو کانون نساء بانه در ایام تابستان امسال منجر به دستاوردهای ارزشمندی از جمله آموختن، کنارهم بودن، نشاط و شادی شد که برای بچه های مسجدی عضو این کانون رقم خورد.

سه ماه لبخند و نشاط در کانون فرهنگی هنری نساء بانه

وی افزود:همزمان با اوقات فراغت و در راستای اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» برنامه های مختلفی در این کانون فرهنگی اجرا شد که برگزاری مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی، احکام و نماز، حفظ جزء 30، خیاطی و صنایع دستی دسته‌بندی از جمله این برنامه ها بود که زمینه رقابت همراه با رفاقت را برای بچه های مسجدی ایجاد کرد.

سه ماه لبخند و نشاط در کانون فرهنگی هنری نساء بانه

خدایی تصریح کرد: در پایان این کلاس‌ها از فعالان هر رشته تقدیر و اردوی تفریحی با حضور بچه‌های مسجدی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون نساء بانه با اشاره به فعالیت های این کانون اظهار کرد: این کانون در طول سال اقدام به برگزاری کلاس های قرآنی می کند که کلاس‌های قرآن و احکام در دو رده سنی زیر ۱۳ سال و بالای آن برگزار می‌شود.

سه ماه لبخند و نشاط در کانون فرهنگی هنری نساء بانه

وی خاطرنشان کرد: در این کلاس ها  علاوه بر آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، شرکت‌کنندگان در کلاس، احکام فقهی را نیز به صورت پرسش و پاسخ فرا می‌گیرند.

سه ماه لبخند و نشاط در کانون فرهنگی هنری نساء بانه

کد خبر 1786093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha