عملیات آغاز نصرالله با هدف تشکیل هسته‌های مقاومت در مساجد خوی اجرا می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی گفت: عملیات آغاز نصرالله با هدف تشکیل هسته‌های مقاومت و تبیین گفتمان مقاومت در مساجد وهیئات خوی اجرا می شود.

حجت الاسلام مسلمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: عملیات آغاز نصرالله با هدف تشکیل هسته‌های مقاومت و تبیین گفتمان مقاومت در مساجد وهیئات خوی اجرا می شود.

وی افزود: در راستای عملیات آغاز نصرالله و با توجه به کارایی شبکه امامت شهرستان خوی اعم از روحانیون برادر و طلاب خواهر به صورت شبکه ای به نهادینه سازی فرهنگ مقاومت پرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام مسلمی افزود: رفتار ددمنشانه رژیم منحوس صهیونیستی در ترور فرماندهان حزب‌الله و در صدر آنان شهید سیدحسن نصرالله موجب شد تا در جبهه مقاومت، شاهد تحولات مهمی باشیم بویژه که مقام معظم رهبری نیز بر همه‌ مسلمانان فرض دانستند که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.

این مسئول ادامه داد: در همین زمینه عملیاتی با نام «آغاز نصرالله» با محوریت «شبکه امامت» و سنگر «مسجد» طراحی شده تا امامان محله به همت کنشگران فعال مسجدی با پای کار آوردن مردم محله، در آن سهیم باشند. شاید بتوان گفت که «لبیک مساجد به فرمان جهاد با تشکیل هسته‌های مقاومت» معنای روشن‌تری از عملیات آغاز نصرالله باشد.

وی بیان کرد:باید در این آزمون آخرالزمانی هر مجموعه ای به خصوص مساجد و هیئات مذهبی با راهبری و هدایتگری امامان جماعت و هیئات امنا، در توان خودشان مسئله حمایت از حزب الله و جبهه مقاومت را جدی بگیرند.

کد خبر 1786142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha