هزینه تسلیم شدن بیشتر از مقاومت است

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه هزینه تسلیم شدن بسیار بیشتر از مقاومت است، گفت: اگر به استقلال جمهوری اسلامی ایران باور داریم باید دولت و ملت یکپارچه در مقابل رژیم خون‌خوار صهیونیستی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجتالاسلام محمد مختاری امروز جمعه (۲۷ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به لزوم رعایت قوانین در جامعه، اظهار کرد: همگان بخصوص مسئولان موظف هستند به قانون تمکین کنند و فلسفه وجودی مسئولان اجرای قانون است و تا وقتی قوانین را اجرا کنند ما حمایت و پشتیبانی می‌کنیم اما هرگز از قانون‌شکنان حمایت نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه زندگی بشر از ابتدای آفرینش تاکنون عرصه تنازع و جنگ باطل با حق و استکبار با توحید است، افزود: در طول تاریخ بشر نتیجه این تقابل حوادث تلخ و شیرین و تاسف‌بار و غرورآفرین بوده است.

امام‌ جمعه موقت بیرجند با اشاره به سابقه ۷۵ ساله اشغال فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی با توطئه کشورهای شرور اروپایی، بیان کرد: اینکه این جنایتکاران مردم مظلوم غزه و لبنان و سید نصرالله و اسماعیل هنیه را ترور و شهید کردند، فاجعه و تاسف‌بار است.

حجت الاسلام مختاری در ادامه پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نابودی داعش را غرورآفرین و مایه افتخار دانست و گفت: همچنین اجرای عملیات طوفان‌الاقصی در حالی که مستکبران معامله قرن را طراحی می‌کردند، دشمن را دیوانه کرد و محاسبات آنان را بهم ریخت، که این نیز افتخارآمیز است.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ و برگزاری جمعه نصر به امامت رهبر معظم انقلاب و حضور باشکوه مردم و سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان هم بسیار افتخارآمیز و امیدارکننده است، عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی ضمن اینکه با پیش‌دستی توانست نقشه دشمن را نقش برآب کند، همچنین ماهیت واقعی آمریکا و غربی‌ها را برملا کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه برخی هنوز عمق مسئله حمایت از غزه و لبنان را متوجه نیستند، تصریح کرد: گاهی به اشتباه اظهار می‌شود که فلسطینی‌تر از فلسطین نباشیم در حالی که آنها هر روز شهید می‌دهند و بار اصلی بر دوش خود فلسطینیان است.

حجت الاسلام مختاری گفت: از بودجه ایران شاید یک درصد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ... هزینه شود و اگر این هزینه نباشد فردا باید با دشمن در داخل کشور مبارزه می‌کردیم لذا این سخنان اشتباه که برخی اظهار می‌کنند از روی جهالت و غرض‌ورزی است.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از فلسطین و لبنان با نخریدن محصولات رژیم صهیونیستی، ادامه داد: وظیفه انسانی همه است که از مظلومان در هر جایی از دنیا حمایت کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه مستکبران اگر زورشان برسد همه کشورهای منطقه را تصرف و استعمار می‌کنند، گفت: اگر به استقلال جمهوری اسلامی ایران باور داریم باید دولت و ملت یکپارچه در مقابل رژیم خونخوار صهیونیستی ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام مختاری با تأکید اگر خدا و دین خدا را یاری کنیم کسی نمی‌تواند بر ما غلبه کند، ادامه داد: اما متاسفانه برخی هنوز باور ندارد که اگر شجاع و بنده خدا باشیم، می‌توانیم در مقابل مستکبران بیایستیم و بدانید هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است.

وی با بیان اینکه اگر تسلیم دشمن شویم هم آنها راضی نخواهند شد و دست از استعمار و ظلم برنمی‌دارند، افزود: پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) هستیم و در مقابل مستکبران هرگز کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 1786155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha