جنایات صهیونیست ها در غزه و لبنان با اهداف تشکیل سازمان ملل منافات دارد

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه سازمان ملل متحد برای حفظ امنیت و ایجاد عدالت گسترش صلح میان کشورهای مختلف دنیا تشکیل شد، گفت: سکوت در برابر جنایات اسرائیل در غزه، فلسطین و لبنان با اهداف این سازمان منافات دارد و باید برای پایان جنایات صهیونیست‌ها وارد میدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلای امام خمینی (ره) ساری، با اشاره به اهمیت و جایگاه تقوا اظهار کرد: بازهم خودم و شما نمازگزاران را به تقوا الهی دعوت و سفارش می کنم.
 

وی با اشاره به کم آبی  در برخی از فصول سال،   افزود: مسئولین آب کشور و آب منطقه‌ای استان بیشتر به ذخیره‌سازی نزولات رحمت خدا توجه کنند و از آن استفاده کنند.  

خطیب جمعه ساری برلزوم تکمیل و آغاز بهره برداری سدهای نیمه کاره استان تاکید کرد و گفت: مازندران ریزش و نزولات آب زیاد دارد اما ما برای مهار این نزولات از مدل کشوری عقب هستیم.

آیت الله محمدی لائینی به قیمت نامناسب خرید دانه های روغنی از کشاورزان اشاره و تصریح کرد: مسئولین جهاد کشاورزی و غله در خرید دانه‌های روغنی و سویا از کشاورزان باهدف رونق بازار محصولات نظارت بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و همچنین افتخار آفرینی های پی در پی ورزشکاران این دیار در عرصه های ملی، آسیایی و بین المللی بیان کرد: تکواندوکاران جمهوری اسلامی در مسابقات کره جنوبی قهرمان جهان شدند خرسندیم که چهار نفر از مدال آوران مازندرانی بودند.

آیت الله محمدی لائینی برلزوم رفع دغدغه مندی ورزشکاران تاکید کرد و گفت: باید به حداقل انتظاراتشان توجه کنیم، به‌خصوص در زمینه شغل مشوق‌های قانونی برای آن‌ها وجود دارد که ان‌شالله عملی و انجام شود.

وی بااشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل، خاطرنشان کرد: این سازمان در سال ۱۹۴۵ برای حفظ عدالت تشکیل شد اما سه سال بعد نظام جعلی اسرائیل تشکیل می‌شود یعنی بزرگترین خیانت و جنایت تاریخ اتفاق می افتد، شش میلیون نفر از ملت فلسطین از خانه و زندگی خود توسط این‌ها بیرون می‌شوند که نشانی از عدالت ندارد.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جنایاتی از جانب دولت غاصب اسرائیل انجام می‌شود که خود سازمان ملل و دولت‌های غربی هم اعتراف دارند از جمله اخیرا بمباران به مجموعه درمانی مسجد الاقصی که بیماران زنده زنده در آتش سوختند.

آیت الله محمدی لائینی ضمن اعلام انزجار ازجنایات اسرائیل اشغالگر در غزه، فلسطین و لبنان، بیان کرد:امروز همه دنیا به این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) رسیدند که رژیم اسرائیل غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.

کد خبر 1786170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha