مقاومت تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است

آیت الله دری نجف آبادی؛ گفت: مقاومت تنها راه مقابله با رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند که ملت های آزادی و آزادی خواه دنیا پشتیبان جنبش مقاومت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با تاکید بر اینکه راهی جز مقاومت مقابل رژیم سفاک و تروریست اسرائیل وجود ندارد، افزود: همه کشورهای مسلمان باید جبهه مقاومت را در این مسیر پشتیبانی کنند و با حمایت های مادی و معنوی خود از جبهه مقاومت اسرائیل را به نابودی نزدیک کنند.

وی با تاکید بر غیر قابل اعتماد بودن رژیم صهیونیستی ادامه داد: این رژیم جعلی و غیر قابل اعتماد، از هر فرصتی برای ترور و جنایت استفاده می‌کنند و نیروهای مقاومت باید با مقاومت گسترده این رژیم جعلی را شکست دهند.

این مقام مسئول به وعده الهی در راستای نابودی این جنایتکاران اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت براساس آیات و روایات در برابر جبهه کفر پیروز خواهد شد و رزمندگان باید خود را مزین به اصول، ایمان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به نسل کشی توسط اسرائیل غاصب اشاره کرد و ادامه داد: امروز واجب است که همه مسلمانان با هر ظرفیتی که در اختیار دارند، جبهه مقاومت را پشتیبانی کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به محکومیت جنایات اخیر اسرائیل توسط کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی، ادامه داد: انفجارهای اخیر در لبنان  محکوم است و همه کشورها بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر هیچ اصول و قائده انسانی پایبند نیست، ادامه داد: این رژیم کودک‌کش با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و برخی کشورهای غربی هر روز دامنه جنایات خود را گسترده‌تر می‌کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به ۲۹ مهر و روز صادرات گفت: تولید، صادرات و قطع وابستگی می‌تواند کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهد و منابع موجود باید در این مسیر بکار گرفته شود.

این مقام ارشد استان اهمیت تولید و لزوم توجه، حمایت و پشتیبانی هر چه بیشتر از این بخش را امری ضروری دانست و اظهار داشت: این مهم سایر بخش‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و باید برای اصلاح ساختار اقتصادی و رونق تولید تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، خاطر نشان کرد: اگر چرخ‌های تولیدی کشور به حرکت در بیایند  بسیاری از مسایل و بحران‌های فعلی اقتصادی جامعه حل می‌شود.

کد خبر 1786192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha