توجه ویژه به مساجد و جوانان؛ در راس برنامه های ستاد نماز جمعه آران و بیدگل

امام جمعه جدید آران و بیدگل گفت: توجه به مساجد و جوانان در راس فعالیت های جدید ستاد نماز جمعه آران و بیدگل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل در نخستین حضور خود در این منصب ضمن تقدیر از استقبال مردم از وی گفت: توجه به مساجد و جوانان در راس فعالیت های جدید ستاد نماز جمعه آران و بیدگل است.

امام جمعه جدید آران و بیدگل افزود: تلاش می کنم از حسن اعتماد شورای سیاستگذاری در این منصب با بهره گیری از تجربیات سایر ائمه جمعه و تجربیات گذشته خودم طرح هایی را برای شهرستان داشته باشم.

فرهنگ ادامه داد: شهرستان آران و بیدگل از ظرفیت انقلابی بسیار خوبی در حوزه های مختلف برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: تقدیم ۸۴۰ شهید، حوزه های علمیه توانمند و قوی، هیئات مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه از جمله ظرفیت های فرهنگی دینی این شهرستان است که باید به آن ها توجه بیشتری شود.

برجسته سازی مساله فلسطین یکی از لایه های منطق مقاومت است

حجت الاسلام فرهنگ در بخش دیگری از خطبه ها، به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: منطق مقاومت در خطبه نصر رهبر معظم انقلاب تبیین شده است.

خطیب جمعه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: یکی از لایه های منطق مقاومت، برجسته سازی مساله فلسطین است.

نقش ایران در گفتمان سازی و مدیریت جبهه مقاومت

حجت الاسلام فرهنگ افزود: فلسطین در خط مقدم و پیشانی مبارزه با استکبار است و تمام جبهه کفر و نفاق در برابر تمام آزادگان عالم قرار گرفته اند و ما وظیفه داریم به هر شکلی که میسر است حمایت کنیم.

وی به نقش جمهوری اسلامی در گفتمان سازی و مدیریت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت از همان کسانی الگو می گیرد که شاه را با همه امکانات به زیر کشید و در ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی جلو تمام استکبار و عواملش ایستاد.

امام جمعه آران و بیدگل بر ضرورت تقویت همه جانبه جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت : گفتار و رفتار ما و همه مسئولان دیپلماسی کشور بایستی تقویت جبهه مقاومت باشد.

کد خبر 1786198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha