مفتی عمان: شهادت «یحیی سنوار» مستلزم حمایت امت اسلامی از مقاومت است

«شیخ احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان، شهادت «یحیی سنوار» را به ملت فلسطین و امت اسلامی تسلیت گفت و تاکید کرد: شهادت سنوار، حمایت امت اسلامی از مقاومت را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، «شیخ احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان، شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را که در جریان رویارویی با ارتش اسرائیل در تل السطان در شهر رفح شهید شد، به فلسطینی‌ها و همه امت اسلامی تسلیت گفت و از امت اسلامی خواست با همه توان از مقاومت حمایت کنند.

الخلیلی افزود: با کمال افتخار، خبر شهادت رهبر دلاور «یحیی سنوار» را پس از آنکه مدتی را در جهاد سپری کرد و دشمن نتوانست او را شکست دهد، دریافت کردیم.

 وی با تجلیل از سنوار افزود: خوشا به حال او که بدون عقب نشینی از دنیا رفت و ما ملت مبارز فلسطین و تمام امت اسالامی، این اتفاق را تسلیت می گوییم.

الخلیلی ادامه داد: این موضوع می طلبد که همه امت اسلامی گردهم آیند و علمای آن برای دفاع از حق شان مانند باد بوزند و امت اسلامی را به ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی تشویق کنند و از این مقاومت با همه ترفندی که می توانند حمایت کنند.

 مفتی عمان از تلاش‌های سنوار تجلیل و تأکید کرد که او پس از راهی پر از جهاد مقدس به سوی پروردگارش آمد و به کسانی که پیش از خود بودندو به وعده‌های خدا وفا کردند، پیوست.

جنبش حماس امروز به طور رسمی شهادت یحیی سنوار و دو نفر از فرماندهان دیگر فلسطین «محمود حمدان» و «هانی حمیدان» را اعلام کرد.

کد خبر 1786215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha