چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نزاجا در کاشان برگزار می شود

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا از برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نیروی زمینی ارتش در کاشان خبر داد.

حجت الاسلام روح الله زاهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم منطقه ای نیروی زمینی ارتش توسط گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا در کاشان برگزار می شود.

 رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا افزود: مسابقات این منطقه شامل استان های اصفهان، فارس، قم و منطقه کاشان و آران و بیدگل از ۲۹ مهر تا ۱ آبان با همکاری آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) در این آستان مقدس برگزار خواهد شد.

زاهدی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۲۰۰ نفر از نخبگان قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ رشته قرآنی در دو مقطع کارکنان پایور و وظیفه برگزار می شود.

 رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا ادامه داد: دیدار از اماکن تاریخی کاشان و آران و بیدگل و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله برنامه های جانبی این مسابقات خواهد بود.

حجت الاسلام زاهدی ادامه داد: گروه ۸۴۰ موشکی نیروی رمینی ارتش مستقر در شهرستان آران و بیدگل در راستای دستورات سلسله مراتب فرماندهی و مقام معظم رهبری همواره در همه امور، قرآن و آموزه‌های قرآنی را در رأس کارهای اجرایی خود قرار داده است.

کد خبر 1786255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha