برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کرده است

عرب اسدی آموزش قرآن  را یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری فرهنگی هنری شهدای کلاته اسد عنوان کرد وگفت: برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کرده است.

حامد عرب اسدی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان؛ با اشاره به فعالیت های مختلف کانون فرهنگی هنری فرهنگی هنری شهدای کلاته اسد مسجد جامع این روستا گفت: قرآن یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری بوده واستفاده از اساتید مجرب یکی از عوامل جذب کودکان به مسجد است.

مدیرکانون فرهنگی هنری فرهنگی هنری شهدای کلاته اسد تصریح کرد: این کانون فرهنگی هنری  سعی کرده با برگزاری کلاس های قرآنی، هنری، ورزشی و تفریحی شادی و نشاط را در دل کودکان و نوجوانان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه  روحانی مستقر در روستا توانسته است با استفاده از اخلاق نیکو، برقراری ارتباط موثر با آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و مشارکت در کارهای جهادی، فعالیت های فرهنگی، تربیتی و ورزشی نوجوانان و جوانان روستا را به مساجد جذب کند.

عرب اسدی با تأکید براینکه مخاطبان اصلی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کودکان، نوجوانان و جوانان هستند ادامه داد: برقراری ارتباط خوب با نسل جوان باید محور برنامه‌های کانون‌های مساجد باشد.

مدیرکانون فرهنگی هنری فرهنگی هنری شهدای کلاته اسد توجه به تربیتی دینی را یکی از مهمترین اصول اولیه و محور برنامه هاو فعالیت ها عنوان کردوافزود: محتوای ارزشمند و تربیتی به نوجوانان و جوانان در کنار کلاس های آموزشی و ورزشی ارایه می شود.

برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کرده است

کد خبر 1786289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha