طلاب خارجی، سفیران فرهنگ و آموزه‌های انقلاب هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت ارتباط پویا و موثر حوزه های علمیه با طلاب خارجی گفت: طلاب غیر ایرانی که در جامعه المصطفی العالمیه تحصیل می کنند، در واقع سفیران فرهنگ و ارزش های انقلاب ما در جامعه خود هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه و جمعی از معاونین و همراهان که در دفتر نماینده ولی فقیه خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طلاب غیر ایرانی که در جامعه المصطفی العالمیه تحصیل می کنند، در واقع سفیران فرهنگ و ارزش های انقلاب ما در جامعه خود هستند .

ایشان با تاکید بر ضرورت ارتباط قوی تر طلاب خارجی با حوزه های علمیه افزود: همنشینی و محشور شدن این طلاب با اساتید و طلاب ایرانی حوزه های علمیه می تواند آنان را با اندیشه های انقلابی بیش از پیش آشنا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به علاقه شیعیان در کشورهای همسایه نسبت به فرهنگ و آموزه‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در همین راستا طلاب غیر ایرانی نقش بسیار مهمی در انتقال فرهنگ اجتماعی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور خود دارند .

انتهای پیام/

کد خبر 1786352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha