بزرگداشت ایام الله ملی و مذهبی باید به یک حرکت خودجوش مردمی تبدیل شود

حجت الاسلام میثم تارم گفت: بزرگداشت ایام الله ملی و مذهبی باید به یک حرکت خودجوش مردمی تبدیل شود و در این راستا ستاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند یک هیئت بزرگ یا چندین هیئت برای بزرگداشت ایام الله هایی همچون دهه فجر، ۹ دی و دفاع مقدس راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی اعضای ستاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با امام جمعه جیرفت برگزار شد.
حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار، گفت: این سردار رشید جبهه مقاومت و مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی، سال ها در انتظار شهادت بود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: او چه در زمان اسارت در زندان های اسرائیل و چه زمانی که در خط مقدم جبهه مقاومت می جنگید، منتظر شهادت بود و بر خلاف ادعای صهیونیست ها که می گفتند؛ سنوار در پناهگاه مخفی شده در خط مقدم جبهه مقاومت و نبرد با دشمن صهیونیستی به شهادت رسید.
وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سنوار باعث تقویت روحیه جبهه مقاومت شده است و قطعا جبهه مقاومت پس از شهادت سرداران خود با قوت بیشتری با دشمن خواهد جنگید.
حجت الاسلام تارم با اشاره به اقدام خوب حزب‌الله لبنان در هدف قرار دادن خانه رییس دولت رژیم صهیونسیتی،  اظهار کرد: نفس این اقدام مُهر تایید و دلیلی بر توانایی حزب الله و جبهه مقاومت است زیرا دشمن صهیونیستی می پنداشت پس ترور سید حسن نصرالله، حزب الله ضعیف و ناتوان شده است.
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: این اقدام نشان داد که حزب الله امروز از دیروز قوی تر شده  است زیرا یک اقدام هوشمندانه و به موقع انجام داد و پهباد حزب الله لبنان توانست از سامانه های دفاعی اسرائیل عبور و به خانه نتانیاهو اصابت کند.
وی تصریح کرد: حمله پهبادی حزب الله لبنان به خانه رییس دولت رژیم صهیونسیتی باعث افزایش روحیه امید در بین رزمندگان جبهه مقاومت شده و همچنین قلوب دوستداران جبهه مقاومت که از شهادت سرداران این جبهه غمگین بود، التیام یافت.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با اشاره به اهمیت تعظیم شعائر الهی و ایام الله ملی و مذهبی، عنوان کرد: بزرگداشت ایام الله ملی و مذهبی باید به یک حرکت خودجوش مردمی تبدیل شود و در این راستا ستاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند یک هیئت بزرگ یا چندین هیئت برای بزرگداشت ایام الله هایی همچون دهه فجر، ۹ دی و دفاع مقدس راه اندازی کند.
 وی بیان کرد: با کمک مردم می توان با راه اندازی این هیئت ها، یک کار مردمی تأثیرگذار انجام داد زیرا هر کجا مردم پای کار باشند آن کار ثمربخش و نتیجه بخش است.
 حجت الاسلام تارم با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: روز جمهوری اسلامی یک روز مهم و تاریخ ساز در تقویم ماست اما این روز مهم، ارزشمند و مبارک تحت الشعاع تعطیلات نوروزی قرار گرفته بنابراین باید مراسم بزرگداشت این روز را برگزار کرد.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: باید ایام الله هایی همچون دهه فجر، ۹ دی و روز جمهوری اسلامی را تبیین کرد و با کمک مردم این مناسبت ها را رونق بخشید.

کد خبر 1786376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha