لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با پلیس

حق شناس با بیان اینکه فراجا ویترین کشور و نظام است،گفت: باید همه دستگاه‌ها و ادارات همکاری لازم برای برقراری امنیت مطلوب را با پلیس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، هادی حق شناس،استاندار گیلان در دیدار فرمانده انتظامی گیلان ضمن تبریک به فراجا به مناسبت هفته انتظامی،گفت: فراجا ویترین کشور و نظام است و باید همه دستگاه‌ها و ادارات همکاری لازم برای برقراری امنیت مطلوب را با پلیس داشته باشند.
وی با تاکید بر اهمیت خدمات فراجا در تمام کشور، گفت: حوزه فعالیت‌های پلیس بسیار گسترده است و از مرکز تا مرز و تقریباً در همه امور به نحوی خدمات پلیس را مشاهده می‌کنیم.

حق شناس تصریح کرد: به حرمت خون شهدای گرانقدر امنیت کشور باید در مسئولیت خود به مردم و نظام وفادار باشیم و در راستای تحقق این مهم هر اقدامی که برای ارتقاء امنیت استان لازم باشد، انجام خواهم داد.
سردار ملکی در این ضمن خیر مقدم گزارشی از وضعیت انتظامی استان گیلان در ۶ ماهه ابتدایی سال ارائه کرد: گفت: برای ۴ سال متوالی، انتظامی استان گیلان در اشراف فرمانده رتبه اول را کسب نموده است.
سردار ملکی همچنین به کاهش ۱۴ درصدی جرائم در استان گیلان اشاره کرد و افزود: در وقوع سرقت‌ها ۱۳ درصد کاهش داشته‌ایم، وی همچنین از استفاده پابند هوشمند الکترونیکی برای کنترل سارقین سابقه‌دار خبر داد.
فرمانده انتظامی استان گیلان به روند افزایش کشف مواد مخدر در ۳ سال متوالی اشاره کرد و گفت: در این مدت سپری شده از سال سه و نیم تن مواد مخدر کشف شده است، وی همچنین به برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و دارندگان سلاح‌های غیر مجاز به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی استان اشاره کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه استان گیلان مسافرخیز است، گفت: طی شش ماه گذشته ۱۰ میلیون مسافر وارد استان شده‌اند، وی همچنین به کاهش تصادفات در استان برای ۴ سال متوالی اشاره کرد و افزود:زیرساخت‌های ترافیکی استان به تناسب رشد استفاده از خودروها ، رشد نکرده و در این خصوص باید اقدام فوری و اساسی صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان از عزم جدی پلیس برای اجرای طرح خروج اتباع خارجی غیر مجاز در استان خبر داد و افزود: استان گیلان، استان ممنوع برای فعالیت اتباع خارجی در نظر گرفته شده است و در این خصوص قرارگاه هجرت برای شناسایی و معرفی کارفرمایان متخلف به مراجع قضایی تشکیل شده است.

کد خبر 1786384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha