۱۲ هزار دانش آموز و دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز و دانشجو به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد و از یادمانهای استان و شمال غرب و جنوب بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور که در محل استانداری ایلام برگزار شد گفت: در استان ایلام ما هم اعزام کننده و هم میزبان کاروان‌ها در راهیان نور هستیم.

وی افرود: پیش بینی شده تا ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و سه هزار و ۱۰۰ نفر از دانشجویان از یادمان های استان و شمال غرب و جنوب بازدید کنند.

وی افرود: ما میزبان دانش‌آموزان از استان‌های دیگر نیز خواهیم بود و از این فرصت برای بولدکردن برخی از رویدادها مانند شهدای زمین فوتبال چوار، عملیات کربلای یک مهران و عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی برگزار خواهد شد که تلاش می‌شود دانش‌آموزان در این مراسم نیز حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: این کار بزرگ فرهنگی و ارزشی است که با همکاری سپاه، آموزش و پرورش، دانشگاه ها انجام می شود که البته نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها و امکانات یادمان های دفاع مقدس جزو اولویت‌های مهم باید قرار گیرد ادامه داد: ما می توانیم از این فرصت برای معرفی استان به سایر کاروان های راهیان نور اعزامی به استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ایلام از مناطق پیشرو در راهیان نور است افرود: جوانان در دفاع مقدس ۸ سال در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند تا اسلام را زنده بدارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه ایستادگی امروز جبهه مقاومت نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی با تجهیزات کامل و پشتیبانی کشورهای مختلف نتوانسته اراده مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را کم کند.

وی با بیان اینکه ما هر روز داریم می‌بینیم که دفاع مقدس فرهنگی غنی و ارزشی است گسترش و توسعه می‌یابد افزود: ما باید رشادت های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار را به نسل جوان منتقل و تشریح کنیم.

کد خبر 1786427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha