دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر کهنوج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

شهردار و شورای اسلامی شهر کهنوج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شهردار و شورای اسلامی شهر کهنوج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.
چنگیز رزاقپور در این دیدار، گفت: در صدد هستیم از طریق همکاری و تعامل با ارشاد اسلامی سینمای شوباد را فعال کنیم تا مردم بتوانند از فیلم های سینمایی به روز که در این سینما اکران خواهد شد، بهره مند شوند.
شهردار کهنوج از احداث سینما رو باز خبر داد و افزود: در نظر داریم سینما رو باز را با ظرفیت ۲ هزار نفر تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسانیم.
وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با توسعه زیرساخت های سینمایی شهر کهنوج، زمینه حضور مردم در سالن های سینمایی را فراهم کنیم.
رزاقپور با اشاره به اینکه مردم نیاز به شادی و نشاط دارند، اظهار کرد: در آینده نزدیک مجوز برگزاری کنسرت های موسیقی مجاز را ارشاد اسلامی اخذ خواهیم کرد.

دیدار شهردار و شورای اسلامی شهر کهنوج با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

اختصاص مکانی به ساخت فرهنگسرا

سید محمود موسوی در این دیدار، ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به توسعه زیرساخت های فرهنگی هنری شهر کهنوج، گفت: وجود مجتمع فرهنگی هنری یکی از کارهای ماندگار شما در شهر کهنوج است.
رییس شورای اسلامی شهر کهنوج ابراز کرد: در نظر داریم با همراهی شهردار، مکانی را به احداث فرهنگسرا اختصاص دهیم تا شاهد توسعه زیرساخت های فرهنگی کهنوج باشیم.
وی با استقبال از راه اندازی مجدد سینما شوباد، اظهار کرد: امیدواریم با تجهیز سینما شوباد به تجهیزات روز سینمایی و اکران فیلم های سینمایی شاهد رونق این سینما باشیم.

توسعه و تکمیل زیرساخت های فرهنگی، رویکرد شورای اسلامی شهر کهنوج 

محمد محمودی در این دیدار، گفت: بودجه ای برای ساخت فرهنگسرا با همکاری شهرداری کهنوج در نظر گرفته شده است اما قطعا برای تکمیل ساختمان فرهنگسرا نیاز به حمایت و مشارکت ارشاد اسلامی داریم.
این عضو شورای اسلامی شهر کهنوج ابراز کرد: قرار است در نزدیکی میدان شهید حاج قاسم سلیمانی یک سینما رو باز احداث کنیم.
وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کهنوج هر کمکی بتواند می کند تا در کنار ارشاد اسلامی برای تکمیل زیرساخت های فرهنگی و هنری شهر کهنوج گامی موثر بردارد.
محمودی با بیان اینکه ارشاد اسلامی متولی فرهنگ و هنر است، ادامه داد: انتظار داریم ارشاد اسلامی در ارتقای زیرساخت های فرهنگی هنری شهر کهنوج با ما تعامل و همکاری داشته باشد.

کد خبر 1786433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha