«ذوالفقاری» سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «سیدعلیرضا ذوالفقاری» را به‌عنوان «سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی» منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «سیدعلیرضا ذوالفقاری» را به‌عنوان «سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی» منصوب کرد. 

در متن حکم انتصاب دکتر حسین سیمایی خطاب به دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری آمده است؛ 

نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب می­‌شوید.

امید است با پیروی از آموزه­‌های اسلامی، مبانی علمی و توجه به راهبردهای اساسی دولت وفاق ملی و برنامه­‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به‌ویژه توسعه پارک، مراکز رشد و حل مشکلات پیش­روی واحدهای فناور و موسسات دانش­‌بنیان مستقر ایفا نمایید. 

گفتنی است؛ سیدعلیرضا ذوالفقاری متولد ۱۳۶۱ (بیرجند)، دانش‌آموخته دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند با مرتبه دانشیار است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس کمیسیون انرژی سازمان نظام مهندسی خراسان جنوبی، سرپرست آزمایشگاه تهویه مطبوع و آسایش حرارتی دانشگاه بیرجند، مدیر گروه پژوهشی انرژی در ساختمان و آسایش حرارتی، معاون گروه مهندسی مکانیک و رئیس پردیس دانشکده‌های مهندسی دانشگاه بیرجند اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر «محمدحسن مجیدی» رئیس سابق پارک و علم و فناوری خراسان جنوبی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 1786443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha