بانوان و دختران مسجدی، سبک زندگی اسلامی را یاد می‌گیرند

محمدباقری از برگزاری کلاس‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی و دینی به همت کانون فرهنگی هنری ایمان مسجد جامع نیم‌ور خبر داد.

فاطمه محمدباقری با اشاره به اهمیت تبیین ‌و ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی و دینی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری ایمان، مسجد امام حسین(ع) نیم‌ور در این راستا به برگزاری کلاس های سبک زندکی اسلامی پرداخته است.


وی با اشاره به اینکه این کلاس ها ویژه بانوان و دختران جوان برگزار می شود، افزود: کلاس های سبک زندگی یک سال است که در حال برگزاری است و بحمدالله مورد استقبال گسترده از سوی همگان قرار گرفته است.


مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان، نیم‌ور با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره های آموزشی از بیانات حجت‌الاسلام محمد صادق افراخته از اساتید حوزه و دانشگاه بهره‌مند می شوند، ادامه داد: این کلاس هفته ای یک جلسه با حضور بانوان برگزار می شود.

این بانوی فرهنگی در ادامه با بیان اینکه پرداخت هزینه برای کلاس ها اجباری نیست، بیان کرد: هزینه های پرداختی از سوی شرکت کنندگان در کارهای فرهنگی هزینه می شود.


محمدباقری اضافه کرد: حجت الاسلام افراخته در این کلاس ها در رابطه با چگونگی رفتار و برخورد بین زن و شوهر و اهمیت ارتباط صمیمی و موثر زوجین سخن می گویند.

کد خبر 1786446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha