پویش «کوک های مهربانی» در بیرجند به راه افتاد

مسئول برگزاری پویش مردمی «کوک های مهربانی» در بیرجند گفت: این پویش از ۲۸ مهر لغایت ۱۵ آبان ماه در سه مسجد «سیدالشهدا(ع) سجادشهر، امام حسین(ع) و توحید» با هدف کمک رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان در بیرجند برگزار می شود.

زهرا میرحسنی-مسئول برگزاری پویش کوک های مهربانی در بیرجند- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: این پویش با هدف کمک رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان در بیرجند برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند کمک های خود را از زمان شروع این پویش یعنی ۲۸ مهر لغایت ۱۵ آبان ماه به سه مسجد هماهنگ شده، مسجد «سیدالشهدا(ع)سجادشهر، امام حسین(ع) و توحید» بیرجند در هنگام برگزاری نماز اهداکنند.

میرحسنی در ادامه عنوان کرد: خیرین و مردم عزیز بیرجند برای مشارکت در این پویش اگر لباس نو هم داشته باشند می توانند به این مساجد تحویل دهند.

مسئول برگزاری پویش کوک های مهربانی در بیرجند گفت: از دیروز تاکنون تعدای از بانوان متقاضی دوخت البسه بوده اند که بعد از جمع آوری پارچه ها و لوازم خیاطی از کمک های این عزیزان استفاده خواهیم کرد و تعدادی البسه نو، یک کیسه پارچه پنبه ای و سایر پارچه های مناسب لباس جمع آوری شده است.


وی ادامه داد: علاقمندان می توانند از طریق اهدای پارچه های نو و بیشتر از نیم متر، لوازم مورد نیاز خیاطی از جمله نخ، کش، لایه چسب و... و حتی البسه نو در این امرخداپسندانه شرکت نمایند و فرمان رهبرعزیزمان را لبیک گویند.

میرحسنی در پایان عنوان کرد: کمک ها با همکاری کانون بانوان رضوی به مشهد منتقل خواهد شد و در آنجا بارگیری و سپس جهت اهدا به مردم مظاوم غزه و لبنان ارسال خواهد شد.

کد خبر 1786458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha