گردهمایی رؤسای ادارات امور قرآنی کشور در مشهد

سی و نهمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور کشور به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام محمدرضا شفیعی، صبح امروز یکشبنه(۲۹ مهرماه) در سی و نهمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور کشور در مشهد اظهار کرد: در این نشست، مباحث آموزشی، تبلیغی و ترویجی، طرح‌ها و برنامه‌های کلان سازمان دارالقرآن‌های کریم کشور، برنامه‌های مهم و اولویت دار سازمان، طرح زندگی با آیه ها، حفظ قرآن و مباحث مربوط به فعالیت‌های قرآنی استان‌ها در نیمه دوم امسال، بررسی می‌شود.

مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌های کریم کشور افزود: همچنین رییس، معاونین و مدیران این سازمان در این نشست نکاتی در خصوص موضوعات مختلف قرآنی را با هدف تدوین و ترویج آنها، به مدیران استان‌ها ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مبحثی که در این نشست به آن پرداخته می‌شود واکنش جامعه قرآنی در مورد اتفاق اخیر منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان است.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب درباره کمک به لبنان، تلاش می‌کنیم در این نشست درباره نقش جامعه قرآنی کشور در خصوص مباحث روز منطقه ای، غزه و لبنان، بحث و گفتگو و نتایج آن را در جامعه قرآنی کشور پیاده کنیم.

کد خبر 1786469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha