برپایی خیمه مقاومت در جامعه الزهرا(س)

اداره کل فرهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با برپایی خیمه مقاومت، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی به لبنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جامعه الزهرا (س)، معصومه شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد:  با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی درباره کمک به مردم لبنان و جبهه مقاومت، جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی گامی برداشته است تا در کنار حمایت‌های معنوی از جبهه مقاومت، به حمایت مالی نیز بپردازد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اینکه کمک و پشتیبانی از مردم مظلوم لبنان یک ضرورت است، مطرح کرد: با توجه به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، بسیاری از مادران و فرزندان این کشور به قسمت‌های جنوبی و شمالی لبنان مهاجرت کرده‌اند و در مکان‌های عمومی مستقر هستند که قطعا این شرایط برای یک بانو سخت و طاقت فرساست.

شریفی تصریح کرد: اساتید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با توجه به رسالت خود مبنی بر حمایت از تمام زنان مسلمان با ایثار و با هر توان مالی، نقش خود را در این نبرد نابرابر ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خیمه مقاومت از سوی اداره کل فرهنگی در محل تردد طلاب در قسمت پایانه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برپا شده است، بیان کرد: تا کنون، تعدادی قطعه طلا و جواهرات و ۲۰ نوع کالای مورد نیاز مانند پتو، مواد خوراکی، مواد بهداشتی و شوینده جمع‌آوری شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: افرادی که شرایط حضور و اهدای کمک‌های غیرنقدی را ندارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۵۵۱۱۰۴۰۰۰ و کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۸۹۹۳۶۷ به نام جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها واریز کنند.

کد خبر 1786482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha