سرمنشاء تمام جنایات بشری آمریکا است

شعبانی گفت:سرمنشاء تمام جنایات بشری آمریکا است لذا برخورد ما با آمریکا یک برخورد سیاسی نیست، بلکه مشکل ما تمدنی و ریشه‌ای است، آنها استعمار در مقابل استقلال را می‌خواهند و ما در برابر تمام دنیای آنها ایستاده‌ایم.  

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، جلسه بزرگداشت مراسم یوم الله سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه در حوزه سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و با حضور اعضای ستاد برگزارشد.

براساس این گزارش،  علی شعبانی در جلسه بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان، گفت: با توجه به مسائل پیش آمده، مراسم امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید دستگاه‌ها با این موضوع جدی‌تر برخورد کنند و کوتاهی از هیچ کسی پذیرفته نیست.  

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: مردم با تبلیغات به راهپیمایی نمی‌آیند، بلکه مردم اگر احساس نیازکنندحضور پیدا می‌کنند و انصافاً هم پای کار هستند و وظیفه ما اینست که بستر حضور پرشور مردم را  در راهپیمایی فراهم کنیم.

 وی اظهار داشت: ما باید برای مردم تبیین کنیم که چرا ما سال ها است با آمریکایی‌ها دشمن هستیم و متاسفانه در این خصوص کم کاری کرده ایم.

شعبانی ابراز کرد: در مراسم امسال باید از گروه‌های سرود، حوزه‌های نمایش و تئاتر، نمایش های خیابانی و غرفه های فرهنگی و استکبار ستیزی استفاده شود.

کد خبر 1786522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha