ساماندهی مبلغان فضای مجازی در شبکه مصاحبه‌گران و تسهیل‌گران تبلیغ

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از ایجاد شبکه مصاحبه‌گران و تسهیل‌گران تبلیغ در فضای مجازی با هدف سازماندهی و ساماندهی مبلغان فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران ضمن تأکید بر اهمیت شبکه‌سازی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغی، گفت: جهت رفع برخی از خلأها در مسیر ساماندهی و سازماندهی مبلغان فضای مجازی اقدام به ایجاد شبکه مصاحبه‌گران و هدایتگران تبلیغی در فضای مجازی کرده است.

وی افزود: این شبکه در سطح کشور در حال شناسایی، توجیه و شکل گیری نهایی است؛ تا بتوان از مسیر "شبکه شاهدای فضای مجازی" به ساماندهی فعالان فضای مجازی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی افزود: در ابتدای این فرایند، طبق فراخوان و دعوت از مبلغان فضای مجازی از سمت معاونت فرهنگی، قریب به ۵۰۰۰ نفر مبلغ فضای مجازی در فرم مجازی اطلاعات فعالیتی خود را در بستر فضای مجازی درج کردند.

وی تصریح کرد: اگر فعالیت کوثرنت به عنوان ساماندهی فعالیت در فضای مجازی را در شمارش فعالان به احتساب بیاوریم، می‌توان از ۱۳۰۰۰ نفر کاربر در فضای مجازی خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: پس از بررسی اولیه بر اساس شاخص های استاندارد تأیید مبلغان و فعالان فضای مجازی به تعداد نزدیک۲۰۰۰ مبلغ فضای مجازی رسید.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول بررسی جهت صحت سنجی و تأیید نهایی از طریق شبکه شاهدای فضای مجازی هستیم تا به عدد صحیح نسبت به این تعداد برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی در پایان افزود: از اهداف این برنامه می‌توان به بیان راهبردهای مرکز مدیریت در حوزه همگرایی و هم افزایی تشکیلاتی، تبیین و شناسایی فرصت های فعالیت ماندگار و تأثیرگذار، تقویت و ارتقای کمی و کیفی زیرساخت های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی، ایجاد ظرفیت هدایت‌گری به نفع حوزه دین و انقلاب اسلامی از میان طلاب بانوی فعال در بستر فضای مجازی، انسجام بیشتر تشکیلاتی لازم جهت انجام فعالیت های یکپارچه در سطح کشور و جریان‌سازی در بسترهای مختلف فضای مجازی نام برد.

کد خبر 1786545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha