شهید نصرالله در با لباس رزم در یکی از مانورهای نظامی

شبکه «المیادین»، صحنه‌های ویژه و اختصاصی شهید حسن نصرالله را در یکی از مانورهای نظامی قبلی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، شبکه «المیادین» بخشی از مانور رزمی نیروهای مقاومت را که زیر نظر دبیرکل شهید سید حسن نصرالله حزب الله برگزار شد، پخش کرد.

شبکه المیادین شامگاه یکشنبه با انتشار صحنه‌هایی ویژه و اختصاصی از شهید سید نصرالله در حین نظارت بر یکی از مانورهای نظامی قبلی با شهید عماد مغنیه، پیام وی را به مجاهدین رساند.

این ویدئو کلیپ‌هایی از شهید حسن نصرالله به همراه شهید عماد مغنیه را نشان می‌دهد که در حال تماشا و نظارت بر مانور نظامی مجاهدان حزب الله بودند.

این صحنه‌ها که حدود ۵ دقیقه به طول انجامید، نشان داد که مجاهدان مقاومت با حضور و تماشای شهید نصرالله، موشک پرتاب می‌کردند.

شهید حسن نصرالله ضمن مشاهده و حضور در این مانور که صحنه‌های آن توسط شبکه المیادین پخش شد خطاب به مجاهدین با صدور پیامی آمده است: امیدوارم آنچه در این ایام انجام داده اید در سطح امیدها، آرزوها و اعتمادی که همه ما با آن به شما نگاه می کنیم، باشد.

شهید نصرالله در ادامه گفته است که ما بعد از خدا بر شما و حضور و ایمان و جهاد شما تکیه داریم.

در ادامه این پیام آمده است: کاری که شما کردید پیام روشنی به دشمن است که مقاومت اسلامی، مجاهدان، مردان و قهرمانانش هنوز در همان جا حاضر و همیشه آماده جهاد، دفاع و فداکاری هستند آنها  امروز مصمم‌تر و مطمئن‌تر از آمدن و پیروزی موعود هستند.

کد خبر 1786588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha