بیست و ششمین کرسی تلاوت قرآن مسجد کرامت مشهد

دربیست‌و ششمین کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد کرامت مشهد از نهمین نشریه منش استادی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سعید سرابی ،رئیس جامعه قاریان مشهد گفت : بیست‌و ششمین کرسی تلاوت قرآن کریم مسجد کرامت مشهد ، همراه با تلاوت اساتید و قاریان بین‌المللی و ممتاز و همچنین رونمایی از ششمین نشریه منش استادی شمار ۹ ( مروری بر زندگی قرآنی حاج هاشم روغنی ) برگزار شد.

وی افزود: در این محفل قرآنی که به میزبانی ‌جامعه قاریان مشهد برگزار شد استادان کریم منصوری، علیرضا بیژنی، هاشم روغنی آیاتی از مصحف شریف را تلاوت کردند.

وی بیان کرد : در بخشی از این محفل قرآنی، از نهمین نشریه منش استادی که به همت جامعه قاریان مشهد به نگارش درآمده بود رونمایی شد.

سرابی افزود : در این مراسم از پیشکسوتان قرآنی حاج حسین علمی ، هاشم روغنی و حجت‌الاسلام مقامی برای سالها تلاش در عرصه قرآن قدردانی شد. 

رئیس جامعه قاریان مشهد گفت: کرسی تلاوت قرآن کریم این مسجد به عنوان یک پایگاه نمونه قرآنی برای احیا و توسعه محافل سنتی حفظ و تلاوت قرآن و پایگاه‌های قرآنی مساجد در سطح خراسان رضوی شناخته می شود.

مسجد کرامت پایگاه مرکزی قرآن کریم مشهد مقدس از قبل از انقلاب است و یکی از پایگاه قرآنی و سخنرانی مقام معظم رهبری شناخته می شود. در یکشنبه شب‌ های پایانی هرماه شمسی ، کرسی تلاوت قرآن مسجد کرامت مشهد برگزار می شود.

کد خبر 1786594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha