دو نماینده مجلس برای حضور در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب معرفی شدند

معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تشریح مصوبات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت: دو نماینده مجلس برای حضور در این کمیسیون معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی زینی‌وند در نشست خبری اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در دولتِ چهاردهم، با بیان اینکه دو تن از نمایندگان با سابقه مجلس شورای اسلامی برای حضور در این کمیسیون انتخاب و معرفی شده‌اند، گفت: در این جلسه، بحث هم‌افزایی در حوزه وفاق ملی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان مجلس، شوراها و احزاب همگی بر اهمیت وفاق ملی و ضرورت مشارکت نهادهای مدنی نظیر احزاب در امور کشور تأکید داشتند.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به شعار مورد تأکید رهبرانقلاب در ابتدای سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: برای تحقق این شعار باید زمینه حضور مردم در امور کشور فراهم شود و احزاب می‌توانند در این مسیر بسیار تأثیرگذار باشند. بر اساس چارچوب‌های قانونی، هم‌افزایی و هم‌گرایی برای فعال‌سازی بیشتر فعالیت احزاب ضروری است.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: همه حاضرین در این جلسه بر حمایت از احزاب از جبهه مقاومت تأکید داشتند و اعلام کردند که توانمندی‌های ایران که در اوج خود قرار دارد، باید از آن حمایت کنند. همچنین سیاست‌های اصولی نظام و امنیت کشور مورد تأکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور احزاب مختلف باید بتوانیم هم‌نظری و هم‌گرایی را تقویت کنیم، گفت: به دلیل تغییر دولت و وقفه در جلسات کمیسیون، مقرر شد جلسات فوق‌العاده‌ای برگزار شود تا رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

کد خبر 1786605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha