برنامه‌های قرآنی ویژه نوجوانان مسجدی محله حنایی روستای کریان

خلیلی محمدی، از استمرار برنامه های آموزشی قرآن ویژه نوجوانان مسجدی به همت کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) در محله حنایی مرکز بخش کریان شهرستان میناب خبر داد.

محمد خلیلی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) به منظور حفظ ارتباط نوجوانان با مسجد در ایام تحصیل، دوره های آموزش قرآن که از تابستان سال جاری آغاز شده بود را استمرار بخشیده است.

وی از رواخوانی، روانخوانی، حفظ سوره های جزء ۳۰ و تفسیر آیات قرآن به زبان ساده به عنوان رشته های برنامه های قرآنی کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) یاد کرد و افزود: این برنامه ها در دو بخش پسران و دختران در حال انجام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) محله حنایی مرکز بخش کریان ادامه داد: کلاس های قرآنی کانون در ماه رمضان و ایام تعطیلی مدارس همه روزه بود و در فصل بازگشایی مدارس یکشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشا ویژه دختران و پنجشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشا ویژه پسران است.

خلیلی محمدی گفت: ۱۶ نفر از پسران ۷ تا ۱۲ سال و ۱۵ نفر ۱۳ تا ۱۶ سال و ۱۸ نفر از دختران ۷ تا ۱۲ سال و ۱۸ نفر ۱۳ تا ۱۶ سال در کلاس های آموزش قرآن کانون فرهنگی هنری محبان المهدی(عج) حضور دارند.

وی اضافه کرد: ورزش های تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت، طناب کشی، دوچرخه سواری و دومیدانی نیز ویژه پسران و دختران به صورت مجزا در کانون برقرار است.

کد خبر 1786642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha