شهیده معصومه کرباسی، نماینده تفکر مقاومت ایران در لبنان است

آیت‌الله دژکام در دیدار با خانواده شهیده معصومه کرباسی تأکید کرد که این بانوی بافضیلت، ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و نماینده تفکر مقاومت ایران در لبنان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، شامگاه دوشنبه به همراه جمعی از مسئولان استانی و علما، به دیدار خانواده شهیده معصومه کرباسی که به همراه همسرش در لبنان به شهادت رسیده، رفتند. در این دیدار، آیت‌الله دژکام به تجلیل از مقام شامخ شهدا، به ویژه شهدای جبهه مقاومت، پرداخت و شهادت بانوی باعظمت، معصومه کرباسی، را تسلیت گفت.

وی شهیده کرباسی را نماینده تفکر ایران در لبنان و ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب دانست و تأکید کرد که این خانواده همواره در خط انقلاب و اسلام بوده‌اند. دژکام اظهار امیدواری کرد که خون این شهیده و همسرش، که از جوانان مقاومت لبنان بود، روحیه شهادت‌طلبی را در ملت ایران زنده نگه دارد.

آیت‌الله دژکام همچنین تأکید کرد که مراسم گرامیداشت شهیده کرباسی بر اساس خواست خانواده او برگزار خواهد شد و تمامی نهادهای استانی در این راستا همکاری خواهند داشت. وی با اشاره به اجر شهید برای کسانی که در غربت جان می‌سپارند، اظهار داشت که این شهیده بانوی تحصیل‌کرده دانشگاه شیراز که در لبنان فعالیت می‌کرد، به دست جلادان صهیونیستی به شهادت رسید و استان فارس افتخار دیگری به نام خود ثبت کرد.

پدر شهیده معصومه کرباسی نیز در این دیدار، شهادت را اوج عشق دانست و بیان کرد که آرزوی دخترش همیشه شهادت بوده است.

وی اظهار کرد که زندگی مهم نیست، بلکه چگونه زیستن و مردن اهمیت دارد. او همچنین به عشق عمیق میان دخترش و همسرش اشاره کرد و افزود که هر دو با یکدیگر به شهادت رسیدند و این چیزی جز خواست الهی نبود.

کد خبر 1786726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha