قدردانی قالیباف از پزشکیان

رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور برای ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۴ در اول آبان طبق موعد مقرر، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز سه‌شنبه یکم آبان مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدا عرض خیر مقدم دارم برای حضور رئیس جمهور محترم ایران جناب آقای دکتر پزشکیان و هیات همراه ایشان و تقدیر و تشکر دارم که امروز در اول آبان طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که باید بودجه سال ۱۴۰۴ تقدیم مجلس شورای اسلامی شود، درست در موعد مقرر ریاست جمهور در صحن مجلس برای تقدیم لایحه بودجه حضور دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به سهم خودم از شخص ایشان و هیات دولت که این کار را در وقت مقرر خودش انجام دادند، تقدیر و تشکر دارم.

یادآور می‌شود، بر اساس ماده ۱۸۲ اصلاحی آیین نامه داخلی مجلس، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را در دو بخش ماده واحده (مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور و سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و اجزای اصلی آنها) و جداول تفصیلی شامل ارقام بودجه به مجلس تقدیم کند.

بخش اول حداکثر تا اول آبان هر سال به مجلس تقدیم می‌شود. بخش دوم نیز حداکثر ۱۰ روز از زمان ابلاغ بخش اول قانون بودجه به مجلس ارسال خواهد شد

کد خبر 1786766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha