رزمایش جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه مقاومت در مازندران برگزار می شود 

حجت الاسلام درخشنده گفت: مردم شریف مازندران جهت مشارکت در رزمایش جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه مقاومت می توانند از طریق کددستوری #۱۴*ویا شماره کارت ۰۰۰۷-۰۰۰۰-۹۹۸۲-۶۰۳۷ اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اکبردرخشنده - معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در حاشیه جلسه ستاد تبلیغات جنگ که در سالن شهدای این اداره کل برگزار شد از برگزاری رزمایش «نصرت حزب الله» در دیارعلویان خط شکن با محوریت مساجد، هیئات مذهبی، موسسات و مراکز قرآنی خبر داد و اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان قطعی و فوری رهبری مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت در غزه و لبنان این رزمایش برگزار خواهد شد.

رزمایش جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه مقاومت در مازندران برگزار می شود 


وی افزود : همزمان با بزرگداشت هفتمین روز شهادت فرمانده شجاع و سرافراز محور مقاومت شهید یحیی سنوار، رزمایش جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به محور مقاومت با عنوان «نصرت حزب الله» در سراسر استان مازندران برگزار می شود.
حجت الاسلام درخشنده یادآورشد: مساجد، هیئات مذهبی، موسسات و خانه های قرآن، بقاع متبرکه و محلات و روستاها روز پنج‌شنبه ۳ آبان ماه از متولیان این رزمایش هستند.
 وی با اشاره به افتتاح مرکز حمایت از حزب الله در استان و برخی شهرهای استان از جمله بابلسر و بهشهر گفت: هدف راه اندازی این مراکز دریافت کمک های مردمی، دریافت ایده های مردمی در جهت تقویت و گسترش کمک رسانی به امت مسلمان و مظلوم غزه، فلسطین و لبنان است.  

حجت الاسلام درخشنده بیان کرد:مردم شریف مازندران جهت مشارکت در رزمایش جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه مقاومت می توانند از طریق کددستوری #۱۴*ویا شماره کارت ۰۰۰۷-۰۰۰۰-۹۹۸۲-۶۰۳۷ اقدام نمایند.

وی افزود: خیرین و مردم نوع دوست این خطه از شمال کشور فیش های واریزی خود برای حمایت از جبهه مقاومت را به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۰۲۹۲ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

حجت الاسلام درخشنده اذعان کرد: به نیت مردم نیک اندیش حامی مظلومان جبهه مقاومت زیارت نیابتی در کربلا، نجف، مدینه منوره و مسجدالحرام انجام خواهد شد.

کد خبر 1786778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha