برگزاری رزمایش رهروان شهدا توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا

رزمایش رهروان شهدا با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قرارگاه منطقه ای کربلا، رزمایش رهروان شهدا به همراه آیین تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان وابسته قرارگاه منطقه ای کربلا با حضور سردار خادم سیدالشهدا و حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد. در این آیین ۳۵۰ نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند و از آنان تجلیل به عمل آمد.
سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا بیان کرد: وابستگان عزیز بعد از دوران بازنشستگی ارتباط بسیار صمیمی و دوستانه ای با مجموعه دارند و تجربیات ۸ سال دفاع مقدس را به جوانان در قالب انتقال تجربه به نسل جدید قرار می دهند.
وی افزود: امسال بحمدالله از قریب به ۱۲۰۰ نفر از وابستگان بازدید کردیم و با ۲۰۰۰ نفر از بزرگواران تماس گرفتیم و مشکل بیش از ۵۰ نفر از بیماران صعب العلاج را برطرف کردیم.
سردار خادم سیدالشهدا با بیان حدیثی از پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم در باب سلامتی گفت: دو نعمت مجهول داریم که سلامتی و امنیت هستند . وابستگان ما در این سن به دنبال تندرستی جسم با ورزش و تغذیه هستند.

وی افزود:عدم ورزش و تندرستی شایدموجب ناامیدی‌ بشود.انسان ما همیشه باید به خداوند متعال ایمان و اطمینان داشته باشیم.امروزه الحمدلله این اطمینان باعث پیشرفت خانواده های ما می شود .

در پایان این آیین گرانبها  از ۳۵۰ نفر از خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران وابسته قرارگاه منطقه ای کربلا جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و فداکاری و دفاع از ارزشهای
انقلاب اسلامی تقدیر به عمل آمد ، گفت و گوی چهره به چهره با جانبازان و ایثارگران و بیان مشکلات و معضلات این عزیزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1786832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha