مدیرکل اصناف وزارت صمت مهمان خبرگزاری شبستان شد

مدیرکل اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت در دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی حضور یافت و از نزدیک درخصوص تعامل این نهاد با ستاد کانون های مساجد کشور سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد حسین قمری، مدیرکل اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز سه شنبه (۱ آبان) در دفتر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی حضور یافت و از نزدیک درخصوص تعامل این نهاد با ستاد کانون های مساجد کشور سخن گفت.

وی در این دیدار با اشاره به اجرای رویداد همت به صورت مردمی طی یک تفاهم نامه با ستاد کانون های مساجد کشور و وزارت صمت افزود: مقرر شده است در این رویداد، وزارت کار نیز از فعالان این رویداد حمایت هایی داشته باشد.

مدیرکل اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ رویداد همت اجرا و ۴۰۰ کسب و کار مسجدی تشکیل شده است، ادامه داد: در تلاش هستیم به همت فعالان این حوزه، فروشگاه های زنجیره ای راه اندازی کنیم تا در عرضه محصولات، تولیدکنندگان گامی در حمایت این افراد برداریم.

همچنین حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۸۰۰ کانون در سطح استان ادامه داد: ۱۶ مسجد در سطح شهرستان بیرجند با راه اندازی کسب و کار از تولیدات بچه های مسجدی حمایت می کنند.

وی حمایت و هدایت را دو وظیفه مهم ستاد کانون های مساجد استان از فعالان قرارگاه اشتغال اعلام کرد و گفت: توسعه کارآفرینی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، ارائه آموزش های مهارت فنی و حمایت از صنایع دستی از جمله اقدامات این مسیر است.

کد خبر 1786838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha