همایش بین‌المللی «هوش مصنوعی و تمدن آینده» برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «هوش مصنوعی و تمدن آینده» به میزبانی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در محورهای مختلف بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، نخستین همایش بین‌المللی «هوش مصنوعی و تمدن آینده» با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های معتبر ایران و جهان، به صورت حضوری و مجازی و به همت دانشکده و پژوهشکده هوش مصنوعی و علوم شناختی دانشگاه امام حسین(ع) با هدف جبهه‌سازی عظیم علمی و فناوری در ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی حول موضوع هوش مصنوعی و ایفای نقش در شکل‌گیری هندسه نظم نوین جهانی و تمدن آینده طی دو روز ۷ و ۸ بهمن ماه برگزار می شود.  

همایش هوش مصنوعی و تمدن آینده در بهمن ماه برگزار می‌شود

بر پایه این گزارش: علاقه‌ مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۳ ارسال به این نشانی در محورهای ذیل ارسال کنند:

 ۱. هوش مصنوعی، هندسه نظم نوین جهانی و تمدن آینده ۲ . حکمرانی مبتنی بر هوش مصنوعی در پرتو اخلاق و ارزش‌های اسلامی ۳.  ابعاد حقوقی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هوش مصنوعی ۴. ارتباط هوش مصنوعی و علوم شناختی ۵. معماری زیست بوم هوش مصنوعی ۶. تربیت و آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی هوش مصنوعی ۷. پشته و زیرساخت های هوش مصنوعی (پردازش، شبکه، ابزار، CPU، GPU، VPU  ۸.  نظریه و تولید دانش و فناوری هوش مصنوعی ۹. مدل‌های هوش مصنوعی ۱۰. سازه‌های (پلتفرم های) هوش مصنوعی ۱۱.  بازارهای مصرف هوش مصنوعی ۱۲.  الگوریتم‌ها، داده ها، محاسبات و استانداردهای هوش مصنوعی ۱۳. خدمات و محصولات هوش مصنوعی ۱۴. امنیت هوش مصنوعی.

کد خبر 1786857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha