بهره‌برداری از ۴ کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی مشهد

طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس‌، تعداد چهار کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی در چارچوب پویش سه‌شنبه‌های افتتاح به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، طی مراسمی با حضور محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس، امروز سه‌شنبه ۱ آبان تعداد چهار کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی در چارچوب پویش سه‌شنبه‌های افتتاح به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۴ کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی مشهد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در حاشیه این مراسم با اشاره به آمار مربوطه پیرامون افتتاح این کلاس‌ها، اظهار کرد: این چهار کلاس و کارگاه آموزشی جدید در هنرستان‌ فوق با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، زیربنای ۲۰۰ متر مربع و مشارکت دو خیر احداث شده است.

وی با بیان اینکه این چهار کلاس درس جدید در دو شیفت مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ادامه داد: در چارچوب پویش سه‌شنبه‌های افتتاح تا امروز ۶۳۶ کلاس درس جدید به ظرفیت آموزشی شهرستان مشهد مقدس اضافه شده و همچنان این رویه ادامه دارد.

بهره‌برداری از ۴ کلاس و کارگاه آموزشی هنرستان شهید خیامی مشهد

داوری با اشاره به اینکه خیران مشارکت خوبی در حوزه احداث مدارس شهرستان از خود نشان داده‌اند، خبر داد: طی هفته‌های آینده مدارس ۱۲ کلاسه مجهز در حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری خواهند رسید.

کد خبر 1786867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha