طرح حقیقت پنهان در مدارس استان مرکزی آغاز شد

مولوی از اجرای طرح حقیقت پنهان با هدف ایجاد گفتگوی صمیمانه با دختران جوان و نوجوان در مدارس استان مرکزی خبر داد.

حسین مولوی، با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ دینی و عفاف و حجاب در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: آموزش و پرورش در کنار فعالیت های آموزشی خود فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه بسیاری را با مشارکت دانش آموزان انجام می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی  با اشاره به اینکه اجرای طرح حقیقت پنهان از جمله این برنامه ها است، ادامه داد: به همت ستاد عفاف و حجاب اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و همکاری کارگروه قرارگاه کوثر و کارگروه زیست عفیفانه، طرح "حقیقت پنهان" در مدارس استان مرکزی  آغاز به کار کرد. 

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد گفتگوهای صمیمانه و مؤثر با دختران مدارس متوسطه استان مرکزی اجرا می شود، ادامه داد: در این راستا اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی از هفته گذشته به مرحله اجرا درآمده است.

مولوی خاطر نشان کرد: در این طرح، تیم‌های مجربی به مدارس اعزام می‌شوند تا با برگزاری نشست‌های تعاملی و آموزشی، به افزایش آگاهی و ارتقای سطح فرهنگی دانش‌آموزان دختر کمک کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های هم‌اندیشی، و فعالیت‌های فرهنگی متنوع است که با هدف تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی برگزار می‌شوند.

کد خبر 1786893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha