مقاومت فلسطین معادلات جهانی را تغییر داده است

امام جمعه ایلام با تأکید بر نقش مقاومت فلسطین در تغییر معادلات جهان و لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، خواستار اقدام جدی در حوزه فعالیت‌های آموزشی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت نیازمند حرکت جدی در حوزه فعالیت‌های آموزشی است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار دفاعی و نظامی قرار دارد و آینده جهان با ظهور مصلح جهانی روشن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ مهدویت و اقامه نماز نیازمند اقدامات فرهنگی گسترده‌تری است، تصریح کرد: تاثیرگزاری در برنامه‌های آموزشی جای کار بیشتری دارد.

حجت الاسلام کریمی‌تبار همچنین گفت: سرزمین فلسطین منشاء تحولات جهانی خواهد بود. مردم فلسطین و غزه با مقاومت بی‌نظیر خود معادلات جهان را تغییر داده‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی معرف اسلام واقعی و ناب محمدی است و با وجود تهدیدها و تحریم‌ها، ایران اسلامی به الگوی آزادیخواهی و عدالت‌طلبی در جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در ایلام تأکید کرد: انقلاب اسلامی نه تنها نقطه عطفی در تاریخ جهان بوده، بلکه به طور قطع در تسریع ظهور مصلح جهانی نیز تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 1786894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha