سود دهی و رشدچشمگیر آذرآب پس از ۵سال

هجرتی با اشاره به سود دهی و رشد چشمگیر آذرآب پس از ۵ سال گفت: رویکرد نوین مدیریت آذرآب نویدبخش آینده روشن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مهندس مصطفی هجرتی، با اشاره به رویکرد جدید درمدیریت شرکت به ویژه درحوزه بازاریابی، تولید و فروش، گفت: با رویکرد تحول‌گرایانه و برنامه‌ریزی دقیق از سوی تیم مدیریتی جدید صنایع آذرآب، اکنون این صنعت بعد از ۵ سال به سوددهی رسیده است.

مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب، افزود: با اتخاذ سیاست‌های نوآورانه و مدیریت بر مبنای دانش و برنامه ریزی دقیق در شش ماه گذشته رشد ۷۵ درصدی درآمدهای عملیاتی به ثبت رسید و شرکت از زیان خارج شد.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت جدید از تیرماه سال گذشته تا به امروز با اصلاح ساختارهای مالی و مدیریتی، این شرکت را از مسیر زیان‌دهی به سمت سودآوری هدایت کرده است.

مهندس هجرتی در ادامه اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ میزان زیان خالص شرکت ۳۰۲ میلیارد ریال بوده که هم اکنون این رقم به سود خالص ۳۲ میلیارد ریال رسیده است که نشان از رشد بیش از ۳۳۴ میلیارد ریالی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این امر نشان از قرار گرفتن آذرآب بر روی ریل تولید و به ثمر نشستن برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت تحول‌گرایانه در شرکت دارد و این موفقیت می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ شرکت و همچنین نویدبخش ادامه رشد در آینده نزدیک باشد.

مدیرمالی شرکت صنایع آذرآب تاکید کرد: این موفقیت به دلیل افزایش حجم فروش و اجرای استراتژی‌های جدید مدیریتی به‌دست آمده و می‌تواند روند صعودی برای آینده این شرکت را تضمین کند.

لازم به ذکر است، این واحد تولیدی مادر تخصصی و دانش بنیان  در حوزه های پیمانکاری عمومی و مدیریت پیمان در قالب مهندسی، بازرگانی و فعالیت اجرایی ساختمان، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش و بهره برداری پروژه های حوزه انرژی اعم از نیروگاهی، ساخت و بهره برداری نیروگاه های تجدیدپذیر شامل بادی، خورشیدی و... و. ، صنایع نفت، پتروشیمی وگاز، احداث کارخانجات سیمان، قند، فوالد و نظایر آن فعالیت دارد.

شرکت صنایع آذراب در سال ۱۳۸۲ در روند جریان خصوصی سازی غلط دچار چالش و مشکلات عدیده تولیدی و کارگری شد اما با پیگیری مستمر رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی در تیرماه سال۱۴۰۱ و تغییر سهامدار عهده به یکی از شرکت‌های زیر مجموعه سازمان انرژی اتمی به عنوان یک سهامدار و مالکیت با صلاحیت و اهلیت در مسیر رشد و توسعه و تحول قرار گرفت.

کد خبر 1786901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha